Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در روزهايي که کاپيتان تيم پرسپوليس با لقب سوپرمن در فوتبال ايران بزرگي مي‌کند اما اتفاق عجيبي براي او رخ داده که مشخص نيست چه کسي مسئول رخ دادن اين موضوع است.
به گزارش خبرگزاري فارس، قبل از دربي برگشت تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در بهمن ماه سال 95 و در روزهاي منتهي اين بازي حساس يک ضيافت مشترک بين تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در هتل هماي تهران برگزار شد و اسپانسر مشترک اين دو باشگاه اين مراسم را با حضور بازيکنان، مربيان و مسئولان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مراسم از سوي اسپانسر دو باشگاه قول داده شد که سيم‌کارت‌هايي با شماره‌هاي منحصر به فرد در اختيار بازيکنان دو تيم قرار بگيرد. 
در همين مراسم از سوي اسپانسر مشترک دو باشگاه که يک اپراتور تلفن همراه هم بود، قرار بود علاوه بر سيم‌کارت‌هايي که به بازيکنان دو تيم مي‌دهند، يک سيم کارت به سيدجلال حسيني به عنوان کاپيتان پرسپوليس و خسرو حيدري به عنوان کاپيتان استقلال تعلق بگيرد. 
در اين ضيافت که به صورت کامل هم فيلمبرداري شده، يک سيم‌کارت در اختيار حسيني و يک سيم‌کارت دراختيار حيدري قرار گرفت و قرار بود سيم کارت ساير بازيکنان بعدا به دست آنها برسد که البته با وجود رسيدن سيم‌کارت‌ها به دست استقلالي‌ها، اما پرسپوليسي‌ها هيچ بهره‌اي از اين سيم‌کارت‌ها نبردند و سيم‌کارتي به دست آنها نرسيد! نکته جالب و عجيب اين مراسم آنجا بود که سيم‌کارتي که به سيدجلال حسيني داده شده، بعد از پيگيري‌ها مشخص شد که نه تنها به نام او نيست، بلکه اين سيم‌کارت به نام يک خانم ديگر است! 
پس از پيگيري‌ها مشخص شد که اين سيم‌کارت به نام خانمي به نام «ص» است و اين دختر که متولد سال 1372 است صاحب سيم‌کارت کاپيتان پرسپوليس شده! 
نکته جالب توجه اينجاست که اين اتفاقات در زمان مديريت علي‌اکبر طاهري و محمدعلي ترکاشوند در پرسپوليس به وقوع پيوسته و مشخص نيست سيم‌کارتي که از سوي اسپانسر به سيدجلال حسيني داده شده چطور و به چه دليل به نام يک دخترخانم 25 ساله شده است؟! 
از طرفي ديگر، در حالي که اسپانسر قول داده بود که به کليه بازيکنان سيم‌کارت رايگان هديه کند، اما اين سيم‌کارت‌ها به دست بازيکنان آن زمان پرسپوليس هرگز نرسيد و مشخص نيست تکليف اين سيم‌کارت‌ها چه شده است. مشخص نيست که آيا اسپانسر، سيم‌کارت‌ها را به دست مسئولان وقت باشگاه داده و آنها به دست بازيکنان نرسانده‌اند يا اينکه اين سيم‌کارت‌ها از سوي اسپانسر به مسئولان باشگاه داده نشده است. 
از طرف ديگر، در همان زمان شنيده مي‌شد که مسئولان وقت باشگاه پرسپوليس سيم‌کارت‌هاي اهدايي بيشتري را از مسئولان اسپانسر وقت خواسته بودند که به دليل همين مسئله، سيم‌کارت‌ها به دست پرسپوليسي‌ها نرسيد، اما با همه اين شرايط مشخص نيست که تکليف سيم‌کارت کاپيتان تيم پر سپوليس که اين روزها لقب سوپرمن فوتبال ايران را به يدک مي‌کشد چه شده است و چرا و به چه دليل سيم‌کارت اهدايي از سوي اسپانسر به نام سيدجلال حسيني نيست؟ 
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

کد خبر 847373 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟