Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بازرگانی آتیه‌سازان عرصه تجارت آمادگی خود را برای انجام سرمایه‌گذاری‌، مشارکت و حمایت از حوزه‌های ساخت‌وساز و ساختمان، صنایع و معادن، پزشکی و دارویی و گردشگری تا ارزش یک‌صد هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدرضا مریوانی مدیرعامل شرکت بازرگانی آتیه‌سازان عرصه تجارت، با توجه به ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه واگذار شده‌ رسمی در اسفندماه سال گذشته در این مجموعه، حجم سرمایه‌گذاری بازرگانی قابل انجام در بازه‌ پیش‌رو را حداقل یک‌صد هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در مجموعه‌ آتیه‌سازان عرصه تجارت، برنامه‌ای در دست کار خواهیم داشت که درخواست‌های مستند و مشروحی که هر چه سریع‌تر برای ما ارسال شوند را تا حداکثر یک هفته کاری بررسی کنیم و بتوانیم پس از تأیید و انجام پروسه‌ عقد قرارداد، سرمایه‌ مورد نیاز متقاضیان را ظرف ۱۰ روز کاری واگذار کنیم.

وی با توضیح اهداف مجموعه از تزریق سرمایه در حوزه‌های مورد بحث گفت: با توجه به نوسان‌های گذشته و حال بازار و پیش‌بینی مقام معظم رهبری در رابطه با عهدشکنی دولت ایالات متحده آمریکا نسبت به توافق‌نامه برجام، آمادگی لازم را داشتیم و در جهت کاهش اثرات شوک اقتصادی ناشی از این موضوعات مسیر را برای فعالیت مجموعه و حمایت از بازار ترسیم کرده بودیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت فعلی، انتظار می‌رود که بخش ساخت‌وساز (پیش خرید  و پیش فروش ساختمان(، تولیدکنندگان، کارخانجات و معادن همچنین مراکز درمانی با کمبود و افزایش قیمت ملزومات، مواداولیه و مایحتاج کار خود روبه‌رو شوند که با پیش‌بینی این موضوع هدف خود را سرمایه‌گذاری بازرگانی در جهت افزایش رونق بازار داخلی همچون تولیدات، دارو، مسکن و صنعت گردشگری و توریسم قرار داده و به حمایت از آن‌ها از راه‌های مشارکت، فروش یا بازاریابی محصولات و خدمات مربوط به متقاضیان بپردازیم.

مریوانی درباره مسیر اصلی مصرف این سرمایه گفت: انجام این سرمایه‌گذاری و مشارکت بازرگانی به نفع شرکت‌های انبوه‌ساز باعث کاهش مشکلات مسکن در داخل کشور می‌شود، همکاری با بخش صنایع و معادن دارای پتاسیل بالای داخلی، افزایش صادرات غیرنفتی کشور و کاهش وابستگی به نفت و میعانات گازی در اقتصاد ملی را در پی خواهد داشت و در نهایت رونق صنعت توریسم و گردشگری بسترساز جذب ارز به کشور می‌شود و امید داریم با برنامه‌های پیش‌رو، این مهم‌ها به تحقق بپیوندند و به طور کلی بتوانیم تا جای امکان باعث کاهش خروج سرمایه از کشور شویم.

وی بر جایگاه مهم بخش‌ها و حوزه‌های ذکر شده در جامعه امروز تأکید و تصریح‌کرد: در طول سالیان گذشته و به مرور زمان با رواج کالای کم‌کیفیت خارجی به دلیل قیمت پایین آن‌ها، شاهد بوده‌ایم که تولیدکنندگان داخلی به خاطر هزینه‌ بالای تولید و دسترسی محدود به منابع مواداولیه و سرمایه، بازار را از دست داده‌اند؛ متأسفانه این موضوع باعث وابستگی بازار به تولیدات، ارز  و مواد اولیه خارجی، شده است. این حقیقت نیز انکار نشدنی است که مسأله‌ ذکر شده، بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران داخلی به صنعت‌گران و تولیدکنندگان شده و اقتصاد ملی ما را بیمار کرده است اما، نباید از یاد برد که در وضعیت فعلی اقتصادی کشور، تنها راه علاج، اعتماد و حمایت از این رسته‌ حاضر در چرخه‌ اقتصاد داخلی است.

در ادامه مریوانی با اشاره به اینکه پل ارتباطی مجموعه‌ آتیه‌سازان عرصه تجارت با دیگر نقاط کشور مشاوران و نمایندگان این شرکت است، افزود: این مجموعه به جذب و استخدام علاقه‌مندان در جهت گسترش دایره جغرافیایی فعالیت خود نیز می‌پردازد.

متقاضیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت در بخش ارسال درخواست سرمایه‌گذاری به شرکت آتیه‌سازان عرصه تجارت اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اقتصادي بازرگانی سرمايه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر یکشنبه در جریان سفر به شهرستان فسا با بیان اینکه با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دیگر دستگاه‌ها مشکل این واحد تولیدی حل شده است گفت: واحد کشتارگاه صنعتی جهان‌زرین فسا چهار سال تعطیل بود و این مساله باعث بیکاری عده زیادی شده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و در راستای حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و صنعتی پیگیری رفع تعطیلی این واحد صنعتی را در دستور کار قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل ادامه دارد و با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضائی دادگستری استان فارس در هر هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان فارس و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحدهای صنعتی پیگیری و گره‌ها و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان رفع می‌شود.

وی گفت: بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مواردی است که در بازدیدهای میدانی و هدفمند از واحدهای صنعتی و تولیدی در سراسر استان فارس توسط ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس پیگیری می‌شود.

موسوی در پایان گفت: حل و فصل مشکلات واحد تولیدی کشتارگاه صنعتی طیور «جهان زرین» فسا سبب می‌شود که علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم، زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم فراهم شود.

کد خبر 6097673

دیگر خبرها

  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است