Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@12:01:53 GMT

مؤسسه امام رضا(ع) مراسم «ترتیل‌خوانی قرآن» برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۰۰۳۷

مؤسسه امام رضا(ع) مراسم «ترتیل‌خوانی قرآن» برگزار می‌کند

به گزارش ایکنا؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان‌ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) اهواز برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در 5 منطقه از شامگاه، 26 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کند. بر این اساس، مناطقی که در بعدازظهر این طرح را اجرا می‌کنند شامل منطقه کیانپارس(حسینیه امام رضا(ع)، کوی صادقیه(مسجد امام حسین(ع))، کوی انقلاب( مسجد امام صادق(ع)) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در برنامه صبحگاهی منطقه کیانپارس‌ حسینیه امام رضا(ع) واحد بانوان، از ساعت 10 مراسم ترتیل‌خوانی قرآن را برگزار می‌کند که سرپرستی این برنامه برعهده بانوان شرکت‌کننده است.
همچنین دو برنامه ترتیل‌خوانی با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی در مناطق شیبان(مؤسسه امام حسن مجتبی(ع)) و ملاثانی(مسجد صاحب‌الزمان(عج)) اجرا می‌شود.


بنابر این گزارش مراسم ترتیل‌خوانی برپا و در ادامه تفسیر و مفاهیم آیه‌های قرائت شده توسط جلیل بیت‌مشعل، از اساتید مجرب ا‌رائه می‌شود. طرح سؤالات قرآنی و اهدای جوایز به اعضاء برگزیده از دیگر بخش‌های این مراسم ‌است.
از متفاوت‌ترین برنامه‌های این مراسم که به همت موقوفه حاج اسماعیل مدنیان و مؤسسه امام رضا(ع) برگزار می‌شود، اهدای سالنامه العبد(محوریت تفکرات حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره) به عموم شرکت‌کننده است.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع)، به مناسبت ماه رمضان بیش از 700 جلد قرآن کریم را میان 10 مسجد جامع توزیع کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد