Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@15:03:12 GMT

فعالیت دولت در کنترل بازار ارز موثر بود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۰۲۴۵

فعالیت دولت در کنترل بازار ارز موثر بود

به گزارش ایرنا، سیدمحمود نوابی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار قزوین، افزود: در صورتی که بتوانیم از لابی گری ارز و ورود آن به کشور جلوگیری کنیم بدون شک آن را می توان به نحو موثرتری تحت کنترل درآوریم.
وی ادامه داد: تاکنون 6 میلیارد و 500 میلیون دلار ثبت سفارش با نرخ ارز 42 هزار ریالی صورت گرفته که این مساله می تواند نقش موثری را در ساماندهی بازار ارز به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوابی با اشاره به اینکه بانک ها و دستگاه های ذیربط باید همراهی لازم را در بخش ساماندهی نرخ ارز به عمل آورند، اظهار داشت: در غیر این صورت شاهد حرکت خاصی در بخش های مختلف نخواهیم بود.

** اجازه ورود ارز از خارج به صورت رسمی داده شود
استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: برای کنترل بازار ارز می توان اجازه ورود آن را به شکل رسمی صادر کرد زیرا با این کار ساماندهی بازار شتاب بیشتری به خود می گیرد.
عبدالمحمد زاهدی ادامه داد: متاسفانه وضع برخی مقررات دست و پاگیر بوده تا جایی که نه تنها در رفع مشکلات تاثیری به همراه نداشته بلکه بر شدت آنها نیز می افزاید.
وی در ادامه، بیشتر صادرات استان قزوین را در حوزه کشاورزی مربوط به کشمش دانست و گفت: متاسفانه با نوسانات نرخ ارز، تولید کنندگان انگیزه ای برای صادرات محصولات خود ندارند.
زاهدی در پایان با بیان اینکه قزوین از نگاه بیرون یک استان توسعه یافته به نظر می رسد اما دارای نقاط محروم و کمتر توسعه یافته نیز هست، ادامه داد: ساکنان برخی نقاط استان از آنتن تلفن همراه، گاز و سایر خدمات محروم بوده که در صدد رفع محرومیت های موجود منطقه هستیم.
6101/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ارز استان قزوین دلار کشاورزی نرخ ارز موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا اظهار داشت: در بیش از یکصد دانشگاه در آمریکا حمایت‌های علنی از مردم مظلوم غزه در حال صورت گرفتن است که این خود جای شگفتی دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: تظاهرات و تحصن مسالمت‌آمیز در این دانشگاه‌ها از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شده است که بزرگی این اتفاقات در حالی که این افراد زیر بمباران تبلیغات اسلام‌هراسی قرار دارند، نمود می‌یابد.

مدرسی با بیان اینکه دولت‌های غربی در حال سرکوب دانشجویان و اساتید هستند، گفت: این اقدام نشانه ترس عمومی دولت آمریکاست و کار این دولت به جایی رسیده که در درون کشور خود نیز دست به اقدامات سرکوبگرانه و ضدبشری می‌زند.

وی ادامه داد: عمده مطالبات این دانشجویان و اساتید حمایت از مردم مظلوم غزه است و اعلام می‌دارند که باید این نسل‌کشی انسانی در غزه متوقف شود و امکانات مورد نیاز به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده نشود و وتو صورت نگیرد.

وی با اشاره به پرونده مشروب‌خوری در فارس تصریح کرد: متأسفانه جمعی از تحصیل‌کردگان رشته پزشکی به این مورد مبتلا شدند که این خود نکته غم‌باری است و خود پزشکان مضرات این مورد را می‌دانند و جای سوال است که چرا اقدام به خوردن مشروب کردند.

مدرسی ادامه داد: دشمن در تمام اقشار ما به‌ویژه قشر تحصیل کرده نفوذ کرده است و این عادی شدن خوردن مشروب باید مورد توجه وزارت بهداشت و مسئولان جامعه پزشکی قرار گیرد و نظارت و پالایش در این زمینه صورت گیرد و با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 6095784

دیگر خبرها

  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است