Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@05:04:56 GMT

9 هزار یتیم در آذربایجان شرقی نیازمند حامی هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۰۴۱۳

9 هزار یتیم در آذربایجان شرقی نیازمند حامی هستند

به گزارش ایرنا، محمد کلامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های این نهاد در ماه رمضان با هدف ترویج سنت حسنه احسان و انفاق اظهار داشت: ثبت نام از حامیان طرح اکرام و محسنین، اطعام نیازمندان، دیدار خیران از خانوارهای نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه و جمع آوری زکات فطره از برنامه های این نهاد در ماه رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه برای 9 هزار نفر از ایتام طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان حامی جذب می شود، افزود: از خیران استان درخواست داریم با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ماه رمضان سال گذشته بیش از هشت هزار حامی، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را در قالب طرح اکرام و محسنین بر عهده گرفتند.
وی از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف آشنایی مسئولان و خیران با مشکلات نیازمندان در ماه رمضان خبر داد و گفت: مسئولان و خیران استان در قالب این طرح از چند خانوار نیازمند بازدید و کمک های لازم را ارایه می کنند.
کلامی با اشاره به اجرای طرح «همیان مولا» در ماه رمضان، تاکید کرد: طرح همیان مولا شامل جمع آوری مواد غذایی در بسته‌های ویژه از سوی مردم نیکوکار و توزیع آن در بین خانوارهای نیازمند در ماه مبارک رمضان است.
وی گفت: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی سال گذشته چهار میلیارد و 732 میلیون تومان در قالب اطعام و افطاری و یک میلیارد و 297 میلیون تومان در قالب طرح همیان مولا به نیازمندان کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردم نیکوکار استان برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* پرداخت کنند.
حدود 70 هزار خانوار در آذربایجان شرقی شامل حدود 115 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
6132/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان مواد غذایی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان شرقی
  • تجلیل از خیرین حوزه آبرسانی در آذربایجان شرقی
  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • ۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز