Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته فنی و توسعه و صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ گفت: از هم‌اکنون هشدارهای لازم به باشگاه‌های بدهکار حاضر در لیگ قهرمانان داده‌ایم تا هر چه سریع‌تر مشکلات مالی خود حل و فصل کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:

هر ساله ‏پس از صدور مجوز حرفه‌ ای ‏AFC‏ با هدف راستی آزمایی از کشورهای دارای سوابق مجوز حرفه ای نمایندگانی را اعزام می ‏کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق سنوات گذشته ارزیابی از زیر ساخت ها، شرایط ورزشگاه‌ها، مدارک مالی، حقوقی، مالکیت باشگاه ها و… انجام می ‏شود. ضمن اینکه در دو سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع ممیزی های خود را متناسب با نقاط ضعف کشورهای ‏مختلف تخصصی تر کرده است. در همین راستا موضوع ممیزی در کشورمان با محوریت شفاف سازی مالی و حل و فصل ‏پرونده های بدهی های باشگاه ها از ۲ سال گذشته تا امروز بوده است.‏

سهیل مهدی افزود:

اوج رفتار و عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در ممیزی اخیر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه های ‏پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی نمایان شده است. ممیزان ‏AFC‏ تقریبا تمامی موارد سوالی خودشان را به طور دقیق‌تر و با ‏جزئیات بیشتر از این باشگاه‌ها مورد ارزیابی قرار دادند. ‏

مسئول کمیته فنی و توسعه و صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ تصریح کرد:

با توجه به حساسیت شرایط باشگاه‌ها با وجود ‏عملکرد خوب فنی در مسابقات از هم اکنون هشدارهای لازم به باشگاه‌ها داده می‌شود تا هرچه سریع‌تر مشکلات مالی خود در ‏زمینه پرونده‌های مالی موجود در این فرصت اندک حل و فصل کنند تا مشکلی در آینده برایشان به وجود نیاید.‏

سهیل مهدی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی صدور مجوز حرفه‌ای در تهران اظهار داشت:

این کارگاه آموزشی سالیانه در ‏کشورمان برگزار می شود که امسال هم در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۹۷ با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ ‏دسته اولی، مدیران مالی لیگ برتر و نمایندگان مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها برگزار شد. کارگاه آموزشی امسال همزمان با حضور ‏نمایندگان ‏AFC‏ در ایران شد و از این فرصت استفاده و آخرین تغییرات و ضرورت‌های مجوز حرفه‌ای از زبان مسئولان ‏آسیایی به شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی منتقل شد. در این فرصت کوتاه هم شرکت‌کنندگان در این کارگاه سوالات خود را از ‏مدیر مجوز حرفه‌ای در میان گذاشتند و تبادل نظر و بحث و گفت و گوی مفیدی بین طرفین انجام شد.‏

سهیل مهدی  مسئول کمیته فنی و توسعه و صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ با اشاره به دستاورد این کارگاه گفت:

رئیس محترم فدراسیون ‏فوتبال در این کارگاه حضور پیدا کردند و در سخنانی حساسیت مجوز حرفه‌ای – ملی را مجددا برای باشگاه‌ها بازگو کردند. ‏حتی ضرورت این مساله را به مدیران باشگاه‌ها گوشزد کردند. ‏

سهیل مهدی  تصریح کرد:

امید است با توجه به فصل مجوز حرفه‌ای – ملی که در پیش است و از ۲۴ اردیبهشت ۹۷ آغاز شده از هم‌اکنون باشگاه‌ها با برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای استقرار الزامات مطرح شده نسبت به ارتقای کیفیت حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌‏های فوتبال کشورمان را انجام بدهند. سازمان لیگ هم آمادگی دارد تا به درخواست باشگاه‌ها دوره‌های تخصصی در محل باشگاه ‏یا سازمان لیگ در زمینه حرفه‌ای‌سازی برقرار نمایند تا در این مسیر بتوانیم کمکی هرچند کوچک جهت ارتقای برنامه‌ریزی ‏باشگاه‌های کشور انجم بدهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا سازمان لیگ پرسپولیس سازمان لیگ سازمان لیگ فوتبال ایران سهیل مهدی کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، دیاز پس از شکست تیمش در دیدار برابر براگانتینو اظهارات عجیبی را درباره پنالتی اعلام نشده به سود این تیم و حضور داور زن در تیم به کمک داور ویدیویی مطرح کرد که با واکنش اتحادیه داوران برزیل روبرو شد.

این مربی آرژانتینی پس از این بازی مدعی شده بود که:« یک زن جوان پنالتی را به شکل متفاوتی تعبیر و تفسیر می‌کند. این واقعیت که یک زن قرار است تصمیم نهایی کمک داور ویدیویی را بگیرد می شرایط را پیچیده می‌کند چون فوتبال بسیار پویاست و حرکاتی در آن وجود دارد که بسیار سریع است.»

اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی سابق الهلال با انتقادات بسیاری روبرو شد و حالا اتحادیه داوران برزیل هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی آنها آمده است:« اینکه بخواهیم توانایی‌های یک فرد را بر اساس جنسیت او تعیین کنیم بسیار خودخواهانه است. زنانی که زیر سوال برده شدند نمونه‌های بسیار موفق و حرفه‌ای در داوری هستند. به طور مثال، دایانه مونیز که قرار است نماینده برزیل در مسابقات المپیک در پاریس باشد و چارلی وندی درتی که با توانایی‌های خودش به این جایگاه دست پیدا کرده است.

این زنان در طول سال‌ها در طول فوتبال ما همیشه مجبور بودند به چنین اظهارات ناراحت کننده گوش دهند. اما قرار نیست که چنین روندی ادامه داشته باشد. اظهارات مطرح شده از سوی دیاز بسیار زن ستیزانه بوده است.»

رامون دیاز پس از انتشار این بیانیه به خاطر اظهاراتی که مطرح کرده بود که به عقیده او به درستی تفسیر نشده بودند عذرخواهی کرد و مدعی شد که منظورش این بوده که یک نفر نمی‌تواند تصمیم به این مهمی را در فوتبال بگیرد.

باشگاه واسکوداگاما هم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:« این باشگاه از اظهارات مطرح شده از سوی رامون دیاز ابراز تاسف می‌کند و اطمینان می‌دهد که راهنمایی‌ها و همکاری لازم برای رسیدن به ارزش‌ها و اصول فوتبال برزیل را رعایت خواهد کرد. ما هم درست مثل سرمربی این تیم عذرخواهی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای