Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:این درست نیست که حالا بعد از بازی در مورد نفراتی که نقشی در انتخاب داور نداشتند حرف بزنیم، سلطانی فر و تاج چه ربطی به داوری داشتند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد قراب در خصوص برتری استقلال مقابل ذوب‌آهن و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

ابتدا از بازی و موفقیتی که نصیب استقلال شده صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد قراب:

موفقیت استقلال حاصل اتفاقاتی است که باید به آن اشاره کنم، موفقیت ما از آنجایی شروع شد که وزیر ورزش و جوانان به اعضای هیأت مدیره استقلال حکم داد از همان روز برنامه‌ریزی صورت گرفت و یک انقلاب در تیم استقلال انجام شد. شما دیدید بعد از اینکه تغییرات مدیریتی صورت گرفت ما شفر را به استقلال آوردیم و روز به روز بهتر شدیم.به طور مثال فوتبال استقلال دگرگون شد و با این انقلاب توانستیم تیم را به موفقیت برسانیم.

اما در ابتدا با حضور شفر مخالفت‌های زیادی شده بود.

جواد قراب:

دقیقاً، زمانی که شفر را آوردیم هیچکس راضی نبود و کمیته فنی و پیشکسوتان باعث شدند که شفر به استقلال بیاید و او آمد، کار کرد و یک دیسیپلین آلمانی را به تیم تزریق کرد. چند بازیکن هم به تیم او اضافه شدند و استقلال از این رو به آن رو شد.

انصافا هم در این مدت باشگاه از او حمایت کرد.

جواد قراب:

دقیقاً وقتی مربی خوب کار می‌کند باید از او حمایت کرد. ما هر وقت هجومی کار کردیم تیمی جلودار استقلال نبوده. شاید اگر بازی‌ها ادامه داشت استقلال بهتر از این هم می‌شد. شما در سال‌های گذشته بازی‌های استقلال را می‌دیدید و همین نفرات در این تیم حضور داشتند، اما فوتبال ما تغییری نمی‌کرد، اما حالا او کاری کرده که همه برای تیم جانشان را می‌دهند به طور مثال ما دو دروازه‌بان داریم که هر دو می‌توانند در تیم ملی بازی کنند همین الان رحمتی می‌تواند گلر اول تیم ملی باشد و شما در بازی‌های اخیر دیدید که او با چه صلابت و روحیه‌ای برای استقلال بازی کرد. شفر کاری کرده که رحمتی انگیزه بگیرد و از آن سو حسینی هم به روزهای خوبی برسد.

در این موفقیت‌ها نقش هواداران استقلال هم خیلی مهم است قبول دارید.

جواد قراب:

۱۰۰درصد. وقتی شفر با شرایط استقلال و تماشاگران آشنا شد به ما قول داد که یک جام برای استقلال می‌آورد که در جام حذفی این اتفاق رخ داد. بماند که در آن جشن اتفاقات چندان خوبی نیفتاد و چشم یکی از هواداران هم از دست رفت،‌ ولی ما برای اینکه دل او را به دست بیاوریم روز گذشته از او دعوت کردیم در بازی حضور داشته باشد هر چند دیگر چشم این عزیز بر نمی‌گردد. من موفقیت استقلال را متعلق به هواداران هم می‌دانم. این‌ها عاشق استقلال هستند و شما دیدید که در هر بازی که آنها ورزشگاه را پر کردند استقلال به موفقیت رسید، اما یکی از نکاتی که شاید کمتر کسی به آن دقت کرده است، زمین تمرین بود.

چطور؟

جواد قراب:

ما زمین تمرین را با برنامه عوض کردیم و ورزشگاه صنایع دفاع ما را نجات داد تیم ما در ورزشگاه آزادی در حالی تمرین می‌کرد که معلوم نبود دو ساعت دیگر چه تیمی می‌خواهد در آن تمرین کند. این زمین باعث شد تا کیفیت تمرینات ما بالا برود و شفر هم با دستیاران خوبش کار را به راحتی و آرامش پیش برد.

در مورد تیام چه نظری دارید؟

جواد قراب:

نمی‌دانم در مورد تیام چه بگویم او واقعا ستاره است و شما باید دقت کنید چرا تیام در استقلال مانده، خیلی‌ها از کشورهای عربستان، چین، قطر و … به او پیشنهادهای سنگینی دادند اما او در استقلال مانده چون چنین تماشاگرانی را ندیده بود. او ماند چون می‌داند که تماشاگران استقلال عامل موفقیت تیم هستند. البته وزارت ورزش هم باید به ما کمک کند که ما بتوانیم پول بازیکنان خارجی را بدهیم. اصلاً فکرش را نمی‌کردیم شرایط ارز اینگونه شود ولی به هر حال بازیکنان پولشان را می‌خواهند و به خصوص خارجی‌ها که باید با دلار با ما قرارداد ببندند.

در مورد بازی با ذوب‌آهن چه نظری دارید؟

جواد قراب:

در ابتدا بگویم که ما در بازی اصفهان هم می‌توانستیم برنده باشیم، تیم امیر قلعه‌نویی فیزیکی و قد بلند بود و او از حربه ارسال از جناحین می‌خواست به استقلال ضربه بزند. بعد از بازی گفتم خوشحالم که استقلال نتیجه را یک بر صفر باخت چون ما در تهران محکوم به برد هستیم و خودمان هم می‌دانیم باید چند گل بزنیم.خوشبختانه استقلال هم دیروز زیبا بازی کرد و هم نتیجه را از آن خودش کرد.

حتماً می‌دانید که قلعه‌نویی شب گذشته بعد از پایان بازی از داوری به شدت انتقاد کرد و حتی از آقایان سلطانی‌فر و مهدی تاج هم گلایه‌هایی را انجام داد.

جواد قراب:

من صحبت‌های قلعه‌نویی را خواندم. دیروز بعد از بازی به رختکن استقلال رفتم و وقتی بیرون آمدم به قلعه‌نویی روبه‌رو شدم او پسر من (هامون)‌ را خیلی دوست دارد و وقتی او را دید پیشانی‌اش را بوسید و به او گفت موفق باشی امیر (قلعه‌نویی) به من هم تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد و رفت. من آنجا چیزی به قلعه‌نویی نگفتم و در مورد بازی با او صحبت نکردم ولی متوجه شدم او کمی عصبی شده است در واقع هیچکدام از ذوب‌آهنی‌ها فکر نمی‌کردند بازی اینگونه شود و به آنها شوک وارد شده بود. نمی‌دانم چرا امیر آن حرف‌ها را زد ولی سلطانی‌فر مدیری بسیار خوب و با شخصیت است و اصلاً وارد ریز جزئیات نمی‌شود. وزیر ورزش بارها ما را راهنمایی کرده و راهکارهایی را به اعضای هیأت مدیره داد که کارگشا بوده است. در مورد شخص تاج هم باید بگویم که او که در چیدمان داوری تأثیری نداشت مثلا در بازی پرسپولیس و الجزیره داوری پنالتی نماینده ایران را تکرار کرد پس ما هم بگوییم پرسپولیسی‌ها با داور خوب بودند؟ من مطمئن هستم قلعه‌نویی عصبی بوده و اگر امروز با او صحبت کنید دیگر آن حرف‌ها را نمی‌زند.

شما در داوری دیروز مشکلی دیدید؟

جواد قراب:

وقتی داور را دیدم خودم گفتم که این داور ضعیف است، این نظر شخصی‌ام است ولی بازی روز گذشته بسیار فیزیکی بود و شما دیدید کوچک‌ترین بازیکن ذوب‌آهن مرتضی تبریزی محسوب می‌شد. وقتی بازی درگیرانه و فیزیکی است طبعاً کار داور سخت می‌شود.این درست نیست که حالا بعد از بازی در مورد نفراتی که نقشی در انتخاب داور نداشتند حرف بنزیم، سلطانی فر و تاج چه ربطی به داوری داشتند؟ جا دارد به امیر قلعه‌نویی تبریک بگویم که تیم خوبی درست کرده و تا همین جا هم خیلی عالی کار کرد. آن‌ها در لیگ هم دوم شدند و امیدوارم در تیم فصل آینده‌اش هم موفق باشد. در همین جا می‌خواهم از وزیر ورزش هم تشکر کنم و به دیگر نماینده ایران پرسپولیس هم تبریک بگویم که صعود کرد و خوشحال هستم که وزارت ورزش از دو تیم مطرح پایتخت با کمک‌ها و راهنمایی‌هایش کمک کرده و امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد.

در صحبت‌هایتان متوجه شدم که از وزارت ورزش برای تأمین هزینه‌های خارجی درخواست‌هایی دارید؟

جواد قراب:

دقیقاً، درخواست ما از وزارتی‌ها و دولتی‌هایمان است که کمک‌مان کند. مثلا ما نمی‌توانیم ارز دولتی تهیه کنیم و باید برای هزینه‌های بازیکنان خارجی به فکر باشیم. ما می‌خواهیم باشگاه استقلال را از حالت تیم به باشگاه تبدیل کنیم.

سوال بعدی در مورد آکادمی باشگاه است ظاهراً تغییراتی در آکادمی صورت گرفته است.

جواد قراب:

ما هفته آینده نشستی را با تمام اعضای آکادمی خواهیم داشت و افرادی که برای آنجا در نظر گرفته شده‌اند کارشان را آغاز خواهند کرد. فقط این را بگویم ما می‌خواهیم یک آکادمی درجه یک ، شفاف و پاک داشته باشیم که بتواند تأمین‌کننده تیم بزرگسالان باشد.

نظر شما در مورد حضور ساناک در آکادمی چیست؟

جواد قراب:

اگر او بیاید باید با کمال میل بپذیریم و خوب است که یک مربی خارجی به بازیکنان نوجوان و جوان آموزش بدهد.

و صحبت پایانی.

جواد قراب:

می‌خواستم از طریق شما از کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال و همچنین کمیته فنی که در حضور شفر تأثیر بسیار زیادی داشتند تشکر کنم همچنین از نمایندگان رسانه‌ها چه آنهایی که انتقاد کردند و چه آنهایی که به ما محبت داشتند تشکر می‌کنم و امیدوار هستم استقلال به روزهایی برسد که هواداران این تیم هر روز لحظه‌های خوش را تجربه کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن استقلال باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال جواد قراب ذوب آهن عضو هیات مدیره باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرینات استقلال در سال جدید همچنان ادامه دارد. آبی پوشان برای از سرگیری مسابقات خود در لیگ برتر آماده می‌شوند. جایی که آنها باید هجدهم فروردین در استادیوم آزادی تهران به مصاف مس رفسنجان بروند.

به نقل از ورزش سه یکی از نفراتی که این روزها پا به پای سایر بازیکنان در تمرینات حضور دارد، کوین یامگا است. ستاره فرانسوی این تیم که در یکی از تمرینات آبی پوشان و پس از برخورد استوک‌های امید حامدی‌فر با چشمش دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

یامگا این روزها در تمرینات استقلال حضور یافته ولی او تحت نظر کادر پزشکی تیم و با شدیدترین تمهیدات لازم در حال انجام تمرینات بدنی خود است تا بتواند همچنان آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند.

گفته می‌شود که یامگا زیر نظر پزشکان و مربیان استقلال در حال انجام تمرینات پایین تنه است و او باید به شدت مراقب باشد که هیچ فشاری روی چشمانش وارد نشود و به همین دلیل این بازیکن با احتیاط زیاد در حال آماده‌سازی خود است.

عمل‌های جراحی صورت گرفته به روی این بازیکن با موفقیت پیش رفتند و او امید زیادی دارد که بتواند از فصل بعد به میادین بازگردد با این حال او باید منتظر نظر نهایی پزشکان حاذق بماند تا بتواند مجوز بازگشت به ترکیب تیم را به دست بیاورد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888917

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید