Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@08:10:37 GMT

آغاز صدور ویزای فرودگاهی باکو برای ایرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۰۹۸۴

جمهوری آذربایجان از سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت صدور روادید برای شهروندان ۱۵ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران را از طریق سامانه الکترونیکی آسان ویزا در فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف باکو آغاز کرد.
ایران، اندونزی، قطر، کویت، عمان، مالزی، رژیم صهیونیستی، امارات متحده عربی، بحرین، کره جنوبی، عربستان، سنگاپو، ترکیه و ژاپن از این پس روادید جمهوری آذربایجان را در حین ورود به فرودگاه بین‌المللی باکو دربافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش صدور روادید از طریق سامانه الکترونیکی ' آسان ویزا ' در سایر فرودگاه‌های بین‌المللی جمهوری آذربایجان، شامل لنکران، قبله و گنجه یک ماه آینده دیگر آغاز می‌شود.

«الوی مهدی اف» رئیس موسسه دولتی خدمات عمومی ' آسان خدمت ' گفت: شهروندان خارجی بابت دریافت ویزای ' آسان ویزا ' در فرودگاه بین‌المللی باکو باید ۲۰ دلار پرداخت کنند.

وی افزود: صدور روادید برای شهروندان ژاپن رایگان، شهروندان ترکیه ۱۰ دلار و بقیه کشور‌ها ۲۰ دلار است.

به گفته مهدی اف، در حال حاضر در فرودگاه بین‌المللی باکو ۱۴ پایانه الکترنیکی برای صدور ویزای الکترونیکی نصب شده که این پایانه‌ها در هفت زبان فارسی، آذری، انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی و اسپانیایی فعال است.

جمهوری آذربایجان در سال‌های اخیر توسعه گردشگری و جذب گردشگران خارجی به این کشور را در اولویت فعالیت‌های اقتصادی خود قرار داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صدور ویزا باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز :

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پرواز‌های ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پرواز‌ها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت مطلع شوند.


همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پرواز‌های دبی امارات می‌توانند از وبگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ کسب اطلاعات کنند.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد، اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دبی را دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود