Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@11:22:59 GMT

جزییات مراسم ترحیم قاسم افشار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۱۳۷۸

مراسم ترحیم زنده‌یاد قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر شنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : مراسم ترحیم زنده‌یاد قاسم افشار که بامداد امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) در سن ۶۷ سالگی درگذشت، عصر روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار می‌شود. 
قاسم افشار که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال‌های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی‌های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، بامداد امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: ایسنا کد خبر: ۵۲۳۸۶۱ تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاسم افشار مراسم ترحیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود

سردار حاج حمزه فلاح با اشاره به برگزاری مراسم شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار شهیدجواد دوربین افزود: این شهید بزرگوار از نسل شهدای جوان دوران دفاع مقدس بود که در عملیات‌های بسیاری همچون کربلای ۵ و فتح خرمشهر و جبهه‌های کردستان حضور مؤثر داشت و به درجه جانبازی نائل آمد.

رئیس ستادبزرگداشت سردارشهیدمدافع حرم جواددوربین گفت شهیددوربین در دوران بازنشستگی به پختگی و تجربه بسیار بالایی دست یافته بود و با مطالعه و بررسی جغرافیای منطقه وارد سوریه شد و از دست نوشته‌های روزانه ایشان کاملا مشخص است که حضورش عمیق و با لحاظ جمیع جهات به دنبال اثرگذاری بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:هرساله مراسم شهید جواددوربین محفلی است که دوستان انقلاب از سراسر استان گیلان در صحن مزارشهدای انزلی گردهم می‌آیند و در ابتدای بهار با یکدیگر دیدار میکنند و اقشار گوناگون جامعه باسلایق مختلف، خصوصا جوانان در آن حضور می‌یابند و این هم از برکات وجودی و جاذبه شهید است.

هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار شهید جواد دوربین روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار خواهد شد. شهیدجواددوربین ساعت ۸:۱۵ صبح بارانی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در منطقه الحمره و در جریان عملیات خونین خانطومان به دست دژخیمان داعش به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن