Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:52:13 GMT

برچیده شدن تمامی مدارس کانکسی خوزستان تا پایان سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۱۴۴۲

برچیده شدن تمامی مدارس کانکسی خوزستان تا پایان سال آینده

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه دوره اول متوسطه شهدای صنعت نفت اهواز که ظهر امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساخت این دو مدرسه در مسکن دو هزار واحدی نفت جزو تعهدات نفت بوده که با تأمین اعتبار و مدرسه ای با استانداردهای بالای آموزشی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه به سالن ورزشی این دبیرستان در استاندارد خوبی ساخته شده افزود: یک باب سالن ورزشی نیز برای این منطقه از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی بیان کرد: دبستان ۱۲ کلاسه این منطقه نیز ظرف یک تا دو ماه آینده افتتاح می شود؛ امیدواریم مدرسه دوره دوم دبیرستان نیز تا مهر ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان با تقدیر از همکاری وزارت نفت برای ساخت این مدارس ادامه داد: از رئیس سازمان نوسازی کشور که توجه خاصی به خوزستان دارند نیز تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا همه مدارس کانکسی خوزستان تا پایان سال آینده برچیده شوند به همین علت اعتبارات نوسازی مدارس به۱۱۰ درصد افزایش یافت.

کد خبر 4298722

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خوزستان استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی نوسازی مدارس بوشهر کرمانشاه شیراز ماه مبارك رمضان گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی