Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان یزد و کمبود وقت را از دلایل بررسی نشدن تعیین تکلیف اصلاح قانون نظام مهندسی در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون دانست و تاکید کرد که این موضوع در دستور کار هفته آینده این کمیسیون خواهد بود.

اقتصادآنلاین- المیرا اکرمی؛ سیدابوالفضل موسوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین اظهار داشت: طبق اعلام قبلی قرار بود که در جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس، دو گزارش کمیته نظام فنی، اجرایی و مهندسی این کمیسیون برای تعیین تکلیف نهایی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد مقایسه و بررسی قرار بگیرد و در نهایت یکی از آنها تایید شود که به دلیل برگزاری جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان یزد این امکان فراهم نشد، زیرا ارکان نظام مهندسی و افرادی که باید در جلسه حضور پیدا می کردند، حاضر نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی در ادامه افزود: همچنین کمبود وقت از دیگر دلایل این موضوع بود، زیرا در جلسه کمیسیون بررسی دو موضوع اولویت دار دیگر دو و نیم ساعت به طول انجامید.

وی با تاکید بر اینکه طبق روال کاری، باید هفته آینده تعیین تکلیف اصلاح قانون نظام مهندسی در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار بگیرد، گفت: این موضوع جزء اولویت‌های کاری کمیسیون عمران مجلس است و یکشنبه یا سه شنبه هفته آینده در دستور کار کمیسیون خواهد بود.

موسوی در ادامه افزود: از آنجا که این موضوع مبتلا به بسیاری از مهندسان کشور است، باید هر چه سریع تر در دستور کار کمیسیون عمران قرار بگیرد و بررسی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: از آنجایی که رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان از اعضای کمیسیون عمران مجلس هم هست، بنابراین مجلس و این کمیسیون نمی توانند هیچ عذر و بهانه ای برای عدم بررسی این موضوع بیاورند و بنابراین مهندسان می توانند این موضوع را از مجلس مطالبه کنند که هر چه سریع تر به این موضوع مهم رسیدگی کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران نظام مهندسی ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود

 جلسه تعیین تکلیف وضعیت قبرستان منطقه قدیمی دهخدا شهر زنجان روز دوشنبه با حضور مدیران دستگاه های متولی برگزار شد.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، گفت: مردم از شرایط موجود این محل اذیت می شوند در حالی که نهادهای متولی می توانند آن را تغییر کاربری بدهند و باید این کار را انجام دهند، به هرحال باید این فضا تغییر کند و نباید دود این مساله به چشم مردم برود.

مصطفی طاهری افزود: امیدواریم با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته تا تابستان امسال تغییر کاربری آن به پارک تصویب شود؛ خوشبختانه هیچ نهادی دنبال منفعت در این مساله نیست، در نهایت دیدگاه اوقاف هم باید این باشد که مردم از وضعیت این محل اذیت نشوند و اگر راهکار میانبری هم برای حل مساله هست باید انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هم در این نشست، گفت:جلسات متعدد قبلی منجر به تفاهم نامه ای شد و باید کار را قانونی پیش ببریم و ما هم دغدغه مردم را داریم، اما توافقات باید کارشناسی شده باشد.

وی ادامه داد: موافق پیشبرد امور به نفع مردم هستیم چون یکی از کارکردهای اساسی وقف برای آسایش مردم است و الان هم همانگونه است اما بعضی مقرارت در اختیار ما نیست و آماده هستیم به شرط باقی ماندن این محل به صورت وقفی خود شهرداری آن را به پارک تبدیل کند.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز در ادامه جلسه، گفت: تغییر کاربری این مکان می تواند انجام شود و برای ما فرق نمی کند که چه کاربری برای آن تصویب شود چون هدف ما آبادانی شهر است.

وی اظهار کرد: خود اوقاف هم می‌تواند این زمین را آباد کند و ما می توانیم این کار را تسهیل کنیم اما باید زمان بندی شده باشد و آماده برگزاری مناقصه تعیین پیمانکار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده