Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبير کل سابق سازمان ملل طي اظهاراتي گفت که خروج از توافق هسته‌اي پيام بدي درباره اعتبار آمريکا به کره شمالي فرستاد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، بان کي مون، دبير کل سابق سازمان ملل طي اظهاراتي گفته است که خروج از توافق هسته‌اي پيام بدي درباره اعتبار آمريکا به کره شمالي فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي درباره پيامدهاي خروج آمريکا از برجام و تأثيرات منفي آن بر مذاکرات پيش روي آمريکا با کره شمالي ابراز نگراني کرده است.
مون در مصاحبه با شبکه سي.ان.بي.سي ضمن بيان اين مطلب که خروج از برجام پيش‌شرط قابل اطميناني براي رئيس کره شمالي نيست گفت: نخستين سؤالي که ممکن است از سوي کره شمالي مطرح شود اين باشد که آيا مي‌توان به رئيس جمهور آمريکا اعتماد کرد.
بان کي مون گفت: بر اين باور هستم که خروج آمريکا از توافق هسته‌اي حامل پيام گيج کننده و مشکل سازي است که اعتبار و اطمينان به واشنگتن را زير سوال مي برد.
دبير کل سابق سازمان ملل گفته که تصميم ترامپ درباره توافق هسته‌اي مذاکراه آينده با کره شمالي را تحت تأثير قرار داده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم