Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجری برگزاری این نمایشگاه روز چهارشنبه در نشست خبری زمان برگزاری آن را
16 تا 19 مرداد امسال اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته با هدف شناساندن جایگاه واقعی ایران در عرصه صنایع فولاد و ریخته گری و بومی سازی قطعات و دستگاههای مورد نیاز این صنایع برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'محمود بندرچی' افزود: پیش بینی می شود این نمایشگاه در مساحتی با 30 درصد افزایش نسبت به سال گذشته برگزار شود.
وی افزود: تعداد مشارکت کنندگان داخلی و خارجی نیز بیش از 150 شرکت از استان های سراسر کشور و شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، انگلستان، چین و هند برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند.
مجری برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اضافه کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی (ریخته گری، عملیات حرارتی، آبکاری و پرداخت، متالورژی پودر)، خدمات صنعت متالورژی ( مواد اولیه و کمک ذوب ها، قالب سازی و مدل سازی، خدمات آزمایشگاهی و تست ها ) فعالیت دارند.
بندرچی ادامه داد: از دیگر زمینه های فعالیت این مشارکت کنندگان ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، کارخانجات فولاد، شکل دهی فلزات است.

** اصفهان قلب صنعت فولاد کشور است
مجری برگزاری این نمایشگاه در ادامه گفت: استان اصفهان با تولید بیش از 70 درصد ظرفیت متالورژی کشور از جایگاه ممتازی در سطح جهان برای سرمایه گذاری در صنعت فولاد ایران برخوردار است .
بندرچی افزود: در سال های اخیر نیز با ورود بخش خصوصی به این صنعت، این ظرفیت افزایش یافته بطوری که اصفهان به عنوان قلب فولاد کشور لقب گرفته است.
وی اضافه کرد: صنعت متالورژی از ابتدای ورودش به ایران دارای مزیت های نسبی استراتژیک بوده است.
مجری برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اظهارکرد: به دلیل ویژگی های صنعت متالورژی و بویژه فولاد در استان اصفهان، برگزاری این نمایشگاه تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت صنعت متالورژی کشور دارد.
وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه، یکی از بهترین راهبردها برای ایجاد بازارهای جدید جهانی برای صنایع فولادی، ریخته گری و متالورژی کشور است.
خاطرنشان می شود؛ نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته (Metalex 2016) در سال 95، با حضور 120 مشارکت کننده داخلی و خارجی در قالب 218 غرفه و مساحتی افزون بر هفت هزار مترمربع در اصفهان برگزار شد.
ت/ 7153 / 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اصفهان جهان صنعت فولاد نمایشگاه بین المللی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم

افتتاحیه بیست و ششمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار شد.

کنگره همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت با حضور مدیران دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف قم و نمایندگان صنایع استان به مدت ۳ روز در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می‌شود.

محور‌های این کنگره ارائه راهکار‌های مناسب برای جهش تولید با مشارکت مردم ،صنعت و دانشگاه، ایجاد بستری مناسب جهت جذب نیروی انسانی کارآمد برای صنایع و شرکت‌ها، تدوین سیاست‌ها و راهکار‌های کارآفرینی و تجاری‌سازی دانش، نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نقش نهاد‌های  پشتیبان، ارتباط موثر دانشگاه و صنعت به منظور تسهیل اشتغال دانش آموختگان و بررسی روش‌های برندینگ و تبلیغات در صنایع استان قم است.

روز دوم این کنگره میزگرد‌هایی با حضور دانشجویان و نمایندگان صنایع و نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان برگزار می‌شود.

در روز اول این کنگره بیش از ۵۵۰ دانشجو  در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف حضور داشتند.

این کنگره یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در استان قم و دانشگاه شهاب دانش برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲