Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@16:07:28 GMT

حسینی زیر پست رشید مظاهری از تیام نام برد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۱۷۵۰

حسینی زیر پست رشید مظاهری از تیام نام برد

دو گلر ملی‌پوش استقلال و ذوب‌آهن در فضای مجازی به یکدیگر کنایه زدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته ( سه شنبه) استقلال در حالی موفق شد با نتیجه ۳-۱ ذوب‌آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود که ذوبی‌ها اعتقاد داشتند اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده و باعث حذف آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید مظاهری گلر ذوب‌آهن که در صحبت‌های خود پس از پایان بازی صعود استقلال را به تیم داوری تبریک گفته بود، پستی با همین مضمون در صفحه شخصی خود منتشر کرد که با واکنش حسینی، گلر استقلال همراه بود.

مظاهری در پست خود بار دیگر صعود استقلال را به تیم داوری تبریک گفت و همچنین از فحاشی تماشاگران استقلال به خودش و هم‌تیمی‌هایش نوشت و حسینی هم زیر پست او با نام بردن از تیام، به ۳ گلی که مهاجم سنگالی به رشید مظاهری زد اشاره کرد و مظاهری هم در جواب او به نیمکت نشینی گلر استقلال کنایه زد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری دروازه بان استقلال دروازه بان ذوب آهن رشید مظاهری سید حسین حسینی مامه تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکا نیوز، استقلال در بازی دیروز موفق شد شمس آذر قزوین را با نتیجه سه بر دو شکست دهد که در این مسابقه می توانیم به درخشش مهرداد محمدی و پنالتی ای که برای استقلال گرفته شد اشاره کنیم، بر اساس جدول لیگ برتر، استقلال در هفته بیست و چهارم به صدر جدول رقابت ها رسید.

محمد نوری پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی استقلال و شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی دیروز برای استقلال بازی بسیار سختی بود، شمس آذر قزوین در این مسابقه بسیار دونده ظاهر شد و در ده دقیقه پایانی کار را برای آبی پوشان پایتخت مشکل کرد اما استقلال با استفاده از تجربه خود موفق شد تا سه امتیاز بازی را به دست آورد، نقطه ضعف شاگردان جواد نکونام در برابر شمس آذر خط دفاعی اش بود و همین موضوع باعث شد تا اختلاف گل در دقایق پایانی مسابقه به یک گل برسد.


کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد مهرداد محمدی و گلزنی اش در بازی دیروز گفت: مهرداد محمدی در طول مسابقه دیروز عملکرد فوق العاده ای را از خودش به جای گذاشت، به طور کلی محمدی بازیکن فانتزی ای است و سعی می کند در طول مسابقه با حرکات انفجاری اش کار را برای مدافعین حریف سخت کند و حالا به نظر می آید او با عملکرد خوب اش در هفته های اخیر به خوبی جای کوین یامگا را پر کرده است.


نوری با اشاره به بیانیه هایی که باشگاه استقلال در هفته های اخیر علیه تیم های داوری منتشر کرده است، ادامه داد: نه تنها باشگاه استقلال بلکه حالا تمامی افراد اعتقاد دارند بعضی از اقداماتی که تیم های داوری بر علیه استقلال انجام می دهند عمدی است و متاسفانه استقلال در این فصل از این موضوع بسیار ضرر کرده است، کمیته داوران نظر مساعدی بر روی باشگاه استقلال ندارد و داور هایی که این کمیته برای بازی های استقلال تعیین می کند، عملکرد مطلوبی را ندارند.


بازیکن اسبق استقلال درباره شانس قهرمانی این تیم اضافه کرد: متاسفانه استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد مناسبی نداشت و کادر مدیریتی باشگاه استقلال بازیکن های مدنظر جواد نکونام را جذب نکرد و همین نکته مزید برعلت شد تا اختلافات بین کادر مدیریتی و کادر فنی باشگاه استقلال بالا بگیرد اما نباید فراموش کنیم که در این اتفاقات هواداران استقلال پشت تیم را خالی نکردند و حالا این تیم با توجه به حمایت هواداران می تواند با غلبه بر مشکلات قهرمان لیگ شود.

پرهام نوروزعلی کد خبر: 1227795 برچسب‌ها استقلال تهران فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ ۲ اشتباه بزرگ در بازی استقلال و شمس‌آذر!
  • سعید دقیقی: بازی با استقلال؟ روز بد داوری بود! / فیلم
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • (ویدیو) کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر؛ چند صحنه جنجالی زیر ذره‌بین
  • کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند