Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:39:59 GMT

کارگران هپکو مسیر خط آهن شمال به جنوب را گشودند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۱۷۶۵

کارگران هپکو مسیر خط آهن شمال به جنوب را گشودند

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: کارگران هپکو مسیر راه آهن شمال - جنوب را گشودند.

قتح الله حقیقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عصر امروز در پی مذاکره با کارگران و قول مساعد برای پیگیری مطالبات آنان مسیر راه آهن شمال - جنوب بازگشایی شد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و دغدغه های موجود، کارگران مطالباتی دارند و تاکید دارند که چرخ کار و تولید در این واحد صنعتی باید به گردش درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: پیگیری های مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان و مکاتبات و جلسات انجام شده با سازمان خصوصی سازی برای تعیین تکلیف وضعیت هپکو ادامه دارد.
حقیقی تصریح کرد: کارگران هپکو خواستار بازگشت رونق تولید به این واحد صنعتی هستند و مراتب حمایت مدیران استان به آنان ابلاغ شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: پیگیری مشکلات خانواده هپکو در چارچوب قانون و در فضایی منطقی و به دور از هرگونه بهانه برای معاندان و دشمنان نظام و انقلاب دنبال می شود.
واحد تولیدی صنعتی هپکو، به عنوان قطب تولید ماشین آلات راهسازی در منطقه خاورمیانه مطرح بود اما در سال های اخیر با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم می کند.
شرکت هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راهسازی تاسیس و از سال 1354 با همکاری شرکتهای اینترناش، پوکلین، ساکائی، دایناپاک، و لوکومو از کشورهای آمریکا، فرانسه، ژاپن، سوئد و فنلاند شروع به فعالیت کرد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به ساخت ماشین آلات راهسازی و معدنی در دستور کار قرار گرفت و با همکاری شرکت لیبهر آلمان طرح توسعه هپکو با مجموعه ای از مدرن ترین ماشین آلات، با ظرفیت تقریبی3000 دستگاه در سال 1363 آغاز شد.
6013/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت هپكو اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند