Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:19:15 GMT

افتتاح مدرسه کودکان اوتیسمی اهواز تا 40 روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۱۸۵۷

افتتاح مدرسه کودکان اوتیسمی اهواز تا 40 روز آینده

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در حال ساخت مدرسه دوازده‌کلاسه خیرساز برای کودکان اوتیسمی هستیم که در مراحل پایانی ساخت است و تا 40 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، رضا رضایی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی چهار مدرسه استثنایی در بهارستان اهواز در جمع خبرنگارن، اظهار کرد: ما چهار فضای آموزشی دوازده‌کلاسه برای دانش‌آموزان استثنایی پیش‌بینی کردیم که دو واحد در اهواز، یک واحد در کارون و یک واحد در شهرستان باوی قرار دارد که نیاز مبرم داشتند و عملیات اجرایی ساخت این فضاها آغاز شده است و پیش‌بینی می‌کنیم برای سال آینده تحصیلی آماده بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته نیز عملیات اجرایی یک مدرسه خیرساز استثنایی در اندیمشک آغاز شد که تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان افزود: همچنین در حال ساخت یک مدرسه دوازده‌کلاسه خیرساز برای کودکان اوتیسمی هستیم که در مراحل پایانی ساخت است و تا 40 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی در خصوص پروژه‌های امروز آموزش و پرورش تصریح کرد: صبح امروز نیز پروژه دوازده‌کلاسه متوسطه دوره اول شهدای صنعت نفت را در مجموعه دو هزار واحدی نفت به مرحله بهره‌برداری رساندیم که سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد. کلنگ‌زنی دبیرستان 9 کلاسه نیز در مجموعه دو هزار واحدی نفت انجام شد و اولین سالن ورزشی کودکان استثنایی خوزستان را افتتاح کردیم. همچنین امروز یک مدرسه دوازده‌کلاسه را در منطقه مهدیس کلنگ‌زنی کردیم که تا مهر ماه افتتاح می‌شود. روز گذشته نیز مجتمع آموزشی هجده‌کلاسه در آبادان افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اوتيسم منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز

فرزاد بهمن پور مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: دو عدد شیر پروانه‌ای موجود در تصفیه خانه شماره ٢ آب اهواز از مدار خارج شده بود، و در مسیر اسقاطی قرار گرفته بودند، که با ابتکار عمل همکاران اصلاح، بازسازی و آماده بهره برداری می‌باشند.

او می‌گوید: هزینه‌های نگهداری و بهره برداری از تاسیسات‌های آبرسانی بسیار بالا می‌باشد .

به گفته او با تعمیر این دو عدد شیر پروانه‌ای از هزینه کرد بیش از ۵ میلیارد ریال جلوگیری شد.

بهمن پور گفت: این گونه اقدامات ضمن کاهش هزینه ها، به تداوم و تسهیل آبرسانی به مردم عزیز نیز منجر می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان