Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@15:22:32 GMT

انتصاب سرپرست جدید معاونت سما مراغه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۲۵۰۹

انتصاب سرپرست جدید معاونت سما مراغه

مراسم تکریم و معارفه معاونان دانشگاه و روسای مرکز علمی فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با حضور دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی، اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان مرکز سما مراغه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی در این مراسم با قدردانی از خدمات دکتر علی ایزدی معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده فرهنگی و آموزشی سما مراغه گفت: «آموزشکده سما مراغه یکی از مراکز مهم و نمونه استان بوده و همواره مورد توجه و الگوبرداری سایر مراکز استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر شهریار حسن زاده افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی مراغه پس از مرکز استان یکی از دانشگاههای موفق و مطرح است و طبیعی است که با وجود تعامل و همکاری صمیمی و نزدیک مسئولان در این دانشگاه که سما نیز از آ« مستثنی نیست، روز به روز به موفقیت های بیشتر دست یابند.»

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به سابقه اجرایی و مدیریت دکتر حمید کاظمی، وی بتواند راه توسعه و پیشرفت مرکز سما مراغه را که بسیار مطلوب برای ارتقای بیشتر است، هموارتر و سهل تر نماید تا شاهد درخشش این آموزشکده همچون سال های قبل باشیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه هم با قدردانی از توجه و حسن نظر مسئولان استان خصوصا دکتر شهریار حسن زاده نسبت به این دانشگاه و همراهی و همکاری دلسوزانه با آموزشکده سما، گفت: «پیشرفت هر مجموعه منوط و مدیون همکاری، تعامل و دلسوزی دست اندرکاران و پرسنل آن مجموعه است و من خدارا شاکرم که در مجموعه سما مراغه و همینطور دانشگاه آزاد اسلامی مراغه همکارانی داریم که با تمام توان و علاقمندی کامل در راستای پیشرفت مجموعه تلاش می کنند و هر مسئول جدیدی هم اگر به این مجموعه اظافه شود، ناخودآگاه در روند رو به توسعه و ترقی آن حرکت خواهد کرد.»

دکتر محمد رضا ولیلو از تلاش های صادقانه و دلسوزانه علی ایزدی در طول تصدی وی در آموزشکده سما مراغه تشکر کرد.»

ایزدی رئیس سابق آموزشکده سما مراغه هم با قدردانی از همکاران مجموعه سما و طلب حلالیت از آنها، گزارش مبسوطی از عملکرد خود در پنج سال تصدی این مجموعه ارائه داد.

دکتر حمید کاظمی مطلق سرپرست جدید آموزشکده سما نیز در این آیین با قدردانی از حسن نظر مسئولین استان بویژه دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و شهریار حسن زاده دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان، ابراز امیدواری کرد با توکل به الطاف الهی و همکاری مسئولین واحد مراغه و همکاران مجموعه سما شاهد رشد و تعالی بیشتر و تحقق اهداف برنامه ریزی شده این مجموعه و ارتقای روز افزون آن باشیم.

در این مراسم لوح یادبود و تقدیرنامه و هدایایی به عنوان یادبود از طرف دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان، رئیس واحد مراغه و کارکنان آموزشکده سما به علی ایزدی اهدا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت