Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه از آماده باش دائمی کشتی‌های جنگی این کشور مجهز به موشک‌های «کالیبر» در مدیترانه به دلیل تهدید علیه سوریه و ساخت انبوه سامانه دفاع موشکی «اس-۵۰۰» خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین روزچهارشنبه از آماده‌باش کشتیهای جنگی نیروی دریایی روسیه مجهز به موشکهای کروز «کالیبر» در دریای مدیترانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری رویترز» پوتین در جریان نشست با فرمانده‌هان ارشد این کشور در مقر فرماندهی روسیه واقع در شهر سوچی، گفت که استقرار  این کشور در منطقه به خاطر تداوم حضور تروریست‌ها در سوریه است.

 پوتین روز سه شنبه نیز با تاکید بر تقویت پدافند هوایی این کشور، خواهان تولید انبوه سامانه قدرتمند «اس-500» شد.

 به نوشته خبرگزاری «تاس» پوتین در جریان نشست با مدیران شرکت‌های صنایع دفاعی روسیه گفت: «یکی از وظایف مهم توسعه  ابزارهای دفاعی است. توسعه و تقویت فناوری  لازم در زمینه دفاع هوایی، ادامه نوین سازی  سامانه‌های "پنتسر"  و آماده شدن برای تولید انبوه جدیدترین سامانه اس -500 که قادر به حمله به اهداف بسیار دور باشند، ضروری است.»

بر این اساس، در این دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران صنایع دفاعی همچون «سرگئی شویگو» وزیر دفاع، «والری گریسیموف» رئیس کل نیروهای مسلح ، «یوری بوریسوف» معاون وزیر دفاع و دیگر مقام‌ها حضور داشتند.

پوتین همچنین خواستار ادامه نوین سازی نیروهای اتمی راهبردی و بازسازی چهارده هنگ مجهز به سامانه‌های موشک بالستیک بین قاره ای «یارس» قبل از پایان دسامبر سال جاری شد.  

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پوتین کشتی کشتی های جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد

«ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن شنبه شب گزارش داد: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد و منطقه برای عملیات به دقت رصد می شود.

به گزارش مشرق، الشامی به المیادین گفت: هدفی که آغاز کردیم آن است که جنگ غزه پایان یابد محاصره مردم منطقه به پایان برسد.

وی افزود: هر سلاحی که دشمن استفاده می‌کند ما به سرعت برای غلبه بر توان نظامی دشمن در صدد توسعه پدافند آن هستیم.

الشامی افزود: شمار جنگجویان آماده برای ورود به جنگ به دو میلیون رزمنده می‌رسد.

براساس این اینفوگرافی عملیات‌های جبهه‌های محور مقاومت در ۲۰۰ روز جنگ در غزه منتشر شد که در جریان آن نیروهای مسلح یمن ۱۱۸ عملیات، ۹۸ عملیات دریایی، ۱۸ حمله به اراضی اشغالی فلسطین و ۲ مورد هدف قرار دادن هواپیماهای صهیونیست ها را انجام دادند.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • ناو اقیانوس‌پیما و مجهز به موشک های بالستیک دوربرد سپاه از خط استوا گذشت +جزئیات مهم