Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:09:12 GMT

مربی مجارستانی برای تیم ملی شنای جوانان جذب می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۲۹۶۸

مربی مجارستانی برای تیم ملی شنای جوانان جذب می شود

ارومیه- ایرنا- دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور گفت: بکارگیری یک مربی مجارستانی برای تیم ملی جوانان کشور برنامه ریزی شده است.

فرید فتاحیان روز چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجان غربی به خبرنگار ایرنا گفت: این مربی علاوه بر هدایت تیم به تمامی استان ها سفر کرده و کلاس های مربیگری را برای مربیان استانی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 130 هزار شناگر در ایران وجود دارد که کارت بیمه برای آنان صادر شده است و از این ظرفیت می توان استفاده بهینه کرد.
وی از مسوولان هیات های ورزشی استان ها خواست تا استعداد یابی را در اولویت برنامه های خود داشته باشند و برترین افراد را شناسایی و به تیم ملی معرفی کنند.
فتاحیان با اشاره به اینکه رشته شنا یک ورزش پایه و حائز اهیمت است، اضافه کرد: این رشته در رقابت های جهانی و المپیک جزو پر مدال ترین رشته هاست و می توان با تربیت ورزشکاران برتر افتخارات بسیاری را برای کشور کسب کرد.
وی اضافه کرد: فدراسیون همیشه همراه و پشتیبان هیات های ورزشی در استان هاست و اگر هیات ها دچار مشکلی شوند، حمایت های لازم از آنها با تمام قوا انجام می شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه حسین بخشایشی با کسب 11 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان غربی انتخاب شد.
8135/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شنا تيم ملي جوانان مربي مجارستاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان

دریافت 20 MB کد خبر 6091934

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد