Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما محسن هاشمی در مراسم ابلاغ حکم محمد علی افشانی به عنوان شهردار تهران که امروز در وزارت کشور برگزار شد ، افزود : پس از استعفای آقای نجفی، اعضای شورای شهر تهران در فرآیند جدی و دموکراتیک بررسی ها برای انتخاب شهردار جدید پایتخت را آغاز کردند و توانستند در مدت تعیین شده شهردار تهران را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن هاشمی با اشاره به روند انتخاب نامزدها و معرفی شهردار در زمان تعیین شده اضافه کرد: سوابق آقای افشانی در وزارت کشور به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور یکی از شاخص هایی بود که اعضای شورای شهر را به سمت وی سوق داد ، البته تحصیلات، سوابق اجرایی و تخصص و تعهد افشانی نیز مد نظر اعضای شورا قرار گرفت و در نهایت با 19 رای از 21 رای با قاطعیت شهردار تهران شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برنامه های آقای افشانی در حوزه های مختلف شهری بسیار قابل توجه است و از نگاه اعضای شورای شهر می تواند برای مشکلات شهر تهران راهگشا باشد و اگر ما بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم قادر خواهیم بود در مدت تصدی شهرداری آقای افشانی کارهای خوبی برای پایتخت انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افشانی شهردار هاشمی شاخص خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!