Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@12:46:25 GMT

عکس/ رژیمی که صدای همه را درآورد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۳۷۶۸

مردم در کشورهای اسپانیا،یمن،فرانسه،اندونزی،انگلیس،لبنان،آمریکا و... طی 48 ساعت گذشته با برپایی تجمعاتی، کشتار در غزه توسط صهیونیست‌ها را محکوم و با فلسطینیان اعلام همبستگی کردند.

به گزارش مشرق، روز دوشنبه همزمان با برگزاری جشن صهیونیست‌ها برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، هزاران فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری و مرز نوار غزه تظاهرات اعتراض‌آمیز برگزار کردند که نظامیان صهیونیست نیز به سمت آنها تیراندازی کرده و دستکم 60 نفر را شهید و بیش از 2700 نفر را زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش نگاهی داریم به تظاهراتضدآمریکایی و صهیونیستی مردم  سراسر دنیا.

خروش یمنی‌ها در حمایت از قدس تظاهرات گسترده در اسپانیا تظاهرات گسترده مردم اندونزی در حمایت از قدس تظاهرات ضد صهیونیستی در برزیل حمایت شهروندان بلژیکی از مردم مظلوم فلسطین آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در حاشیه تظاهرات مردم پاکستان تظاهرات ضد آمریکایی-اسرائیلی در فرانسه خشم مردم تهران به کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی آتش زدن پرچم اسرائیل در یونان ادامه تظاهرات ضد اسرائیلی در آمریکا اعلام همبستگی لبنانی‌ها با ملت فلسطین تظاهرات گسترده حمایت از فلسطین در آلمان تظاهرات گسترده حمایت از فلسطین در مراکش تظاهرات گسترده مردم ایتالیا در حمایت از قدس تظاهرات مقابل کنسولگری کل آمریکا در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی تظاهرات مردم لندن تظاهرات هزاران ایرلندی علیه رژیم صهیونیستی حمله مردم آنکارا به خانه سفیر اسرائیل خشم تهرانی‌ها از کشتار مردم فلسطین برگزاری راهپیمایی ضد اسرائیلی در آرژانتین حمایت گرجستانی ها از مردم مظلوم فلسطین حرکت جالب بازیگر زن روی فرش قرمز جشنواره کَن

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی انتقال سفارت آمریکا آمریکا اسرائیل انتقال سفارت آمریکا ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات ضد اسرائیلی در ورشو + فیلم

تظاهرات ضد اسرائیلی در ورشو پایتخت لهستان برگزار شد و تظاهرکنندگان به سمت سفارت رژیم صهیونیستی حرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۴۳ نفر رسید
  • پس از عملیات ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • کوبا نسبت به اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی هشدار داد
  • برگزاری تظاهرات ضد اسرائیلی در ورشو + فیلم
  • عوارض دردناک هدست اپل ویژن پرو صدای کاربران را درآورد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • قطع گسترده برق در تل‌آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی
  • ده‌ها هزار معترض در لندن خواستار توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی شدند + فیلم