Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@02:09:43 GMT

تسلیت اسماعیلی درپی‌درگذشت افشار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۴۰۹۰

معاون ارتباطات و اطلاع ‏رسانی دفتر رئیس جمهور در پیامی درگذشت شادروان قاسم افشار؛ گوینده توانمند، نجیب و خوشنام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت. ناطقان: متن پیام  پرویز اسماعیلی به این شرح است:

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

 انالله و انا الیه راجعون

 درگذشت گوینده توانمند، نجیب و خوشنام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شادروان قاسم افشار موجب تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنوز صدای حماسی و پرطنین ایشان در بیان خبر پیروزی‏‌های غرورآفرین رزمندگان دوران دفاع مقدس در گوش جان ملت بزرگ ایران، پژواکی غرورآفرین دارد و یقیناً صدای ماندگار این استاد گویندگی و فن بیان همیشه در خاطره‏ ها باقی مانده و منبع الهامی برای اهالی هنر و رسانه در کشور خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم آن مرحوم، این ضایعه را به علاقمندان و دوستداران ایشان به‏ ویژه جامعه خبری و رسانه‏ای کشور تسلیت می‏گویم و از درگاه ایزدمنان برای آن فقید، رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی ﻣﺴﺄلت دارم. منبع: ایسنا برچسب ها: تسلیت ، اسماعیلی ، قاسم افشار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تسلیت اسماعیلی قاسم افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد

به گزارش خبرنگار مهر، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاح شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاح شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاح وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رأی گیری کشید که صرفاً چهار نفر رأی به ابقاء وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

با اینکه هفت نفر رأی موافق عزل شهردار ارومیه بودند اما این تعداد باید هشت نفر می‌شد در حالی که صرفاً چهار نفر موافق ماندن وی هستند که این موضوع نشان از سختی مسیر آینده شهرداری ارومیه است.

کد خبر 6094750

دیگر خبرها

  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان