Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس سروش در این بازدید گفت: این سد مشکلات مالی زیادی دارد و بنده دوماه در این پست منصوب شدم . نتیجه این بازدید را به وزیر نیرو منعکس می کنم تا بتوانیم از منابعی تامین مالی ادامه پروژه سد را انجام دهیم .

 وی در ادامه گفت: با توجه به مشکلات مالی کشور پروژه های سد استان را الویت بندی می کنیم تا بتوانیم منابع مالی را با توجه به اینکه سد هراز برای تامین آب شرب و کشاورزی است در الویت قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش از تخصیص اعتبار جدید به این سد اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بگذارید برگردم تهران ، صحبت بکنیم ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم .

گفتنی است در ماه گذشته نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از سد هراز قول تخصیص 80 میلیارد تومان اعتبار داده بود .

همچنین گفته می شود پیمانکاران این سد در حال حاضر 60 میلیارد تومان طلب داشته و تعداد 500 نفر از 750 کارگر این سد قبل از سال جدید اخراج شده و مابقی نیز روز گذشته از کار برکنار شدند.

یادآور می شود ،عملیات اجرایی سد هراز سال 88 آغاز شد و قرار بود درمدت چهار سال ساخته و به بهره برداری برسد ولی به دلیل مشکلات مالی و  تخصیص نیافتن  اعتبارات لازم همچنان در مرحله احداث باقی مانده است و تاکنون  35 درصد پیشرفت داشته و جاده جایگزین این طرح  نیز تنها 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

پروزه سد هراز و احداث جاده جایگزین آن برای تکمیل شدن به حدود 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعطیل آمل مازندران سد هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعۀ دانشگاه‌ها براساس نیاز کشور خواهد شد و هر رشته‌ای که تأسیس شود نیز پیوست اشتغال خواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه‌هایی که دانشجو کم دارند یا ظرفیت‌شان کاهش پیدا کرده را هم سعی می‌کنیم یا تغییر رویکرد و اولویت دهم یا با برخی دانشگاه‌های دیگر ادغام کنیم.

وزیر علوم در پاسخ به پرسشی درباره کیفیت تخصیص ارز دانشجویی در سال گذشته، اظهار کرد: رئیس کل بانک مرکزی در این زمینه بسیار سخاوتمندانه عمل می‌کند و خودشان پیشنهاد می‌دهد تا چه کارهایی انجام شود که تخصیص ارز تسهیل شود. ما در این زمینه مشکلی نداریم.

زلفی‌گل در پاسخ به پرسشی درباره تأسیس شعب دانشگاه‌های بزرگ ایران در دیگر کشورها، تاکید کرد: دانشگاه‌های بزرگ ما مثل دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و بعضی از دانشگاه‌های شهرستانی با دانشگاه‌های عراق توافق‌هایی را داشتند و در حال تاسیس شعبی در این کشور هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری وزارت نیرو با جهاد کشاورزی برای قطع برق چاه‌ها
  • ایجاد ۴۷ هزار شغل مستقیم با راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه برون
  • اسلامی با نخبگان و مسوولان «فردو» دیدار کرد
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است