Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@19:11:46 GMT

طارمی: امیدوارم برای جام جهانی آماده شویم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۴۲۷۵

طارمی: امیدوارم برای جام جهانی آماده شویم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: همان طور که می‌دانید بازی های لیگ و آسیا تمام شده و همه می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند. از هفته قبل تمرینات برگزار می شد و امیدوارم برای جام جهانی به خوبی آماده شویم.

 

وی افزود: به هر حال انجام بازی‌های تدارکاتی و دوستانه مهم است و ما باید بتوانیم از تجربیات این بازی‌ها استفاده کنیم و در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال بازی با ازبکستان بازی مهمی است چرا که این تیم در آسیا از تیم‌های محکم و خوب به حساب می‌آید. درباره تیم ترکیه هم باید بگویم که این تیم از تیم‌های خوب اروپا محسوب می‌شود و سبک بازی خوبی دارد. آنها محکم بازی می‌کنند و این بازی‌ها می‌تواند به نفع ما باشد.

 

طارمی در پاسخ به این سؤال که آیا در ترکیب ثابت تیم ملی قرار خواهد گرفت یا نه، افزود: مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند بلکه مهم این است که هر کسی که بازی می‌کند پرچم ایران را بالا ببرد و به موفقیت تیم ملی کمک کند. من به عنوان یک بازیکن باید همه تلاشم را در تمرینات انجام دهم تا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرم. البته خیلی‌ها می‌گویند من مهاجم هستم اما من در تیم ملی هیچگاه مهاجم نوک بازی نکرده‌ام و یا چپ به میدان می‌رفتم و یا راست. به نوشته تسنیم، مهاجم تیم ملی درباره حضورش در فوتبال قطر هم اظهار داشت: من ۴-۵ ماه قبل از جام جهانی نیاز داشتم تا در شرایط خوبی باشم و خودم را از نظر روحی و فکری برای جام جهانی آماده کنم. فضای خوبی در قطر داشتم حالا نه اینکه بگویم تجربه خیلی بالایی بود اما برای من خوب بود و امیدوارم از تجربیاتم در جام جهانی استفاده کنم و از آن درس بگیرم.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی طارمی طارمی ورزشی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران افزود: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال 2014 تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

او با بیان این‌که من می توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس 2024 باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن