Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@06:31:59 GMT

دستگیری قاتل پس از 18 سال فرار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۴۴۱۶

دستگیری قاتل پس از 18 سال فرار

ساعت 24-رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از 18 سال از ارتکاب قتل در شهرستان تاکستان خبر داد.

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در سال 1379 در روستایی از توابع بخش خرمدشت در تاکستان و متواری شدن قاتل و بی‌نتیجه ماندن شناسایی و دستگیری قاتل، مأموران پلیس آگاهی شهرستان و استان مجدداً با تشکیل کارگروه ویژه تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی محتویات پرونده قتل که 18 سال پیش دو طایفه بزرگ با همدیگر اختلاف خانوادگی پیداکرده و با وجود حل اختلاف توسط ریش‌سفیدان و صلح و سازش بین طرف‌های درگیر، صبح روز قتل، قاتل به همراه برادر خود، مقتول را که قصد رفتن به شهر را داشته، با واردکردن چندین ضربه به‌وسیله چوب به سروصورت مقتول، از بین برده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان تاکستان با به‌کارگیری تحقیقات میدانی جامع و اقدامات اطلاعاتی 2 نفر را دریکی از استان‌های هم‌جوار شناسایی و به‌منظور اطمینان از هویت افراد، با اخذ نیابت قضایی دو اکیپ از مأموران مجرب جهت جمع‌آوری اطلاعات به محل اعزام شدند.

مرادی اضافه کرد: با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی عامل جنایت سال 79 دریکی از دامداری‌های استان‌های هم‌جوار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه 2 برادر را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از متهمان در بازجویی مأموران به قتل یکی از اهالی روستا از توابع بخش خرمدشت در سال 79 و یکی از آنان به معاونت در قتل اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اعلام اینکه با تلاش شبانه‌روزی مأموران پس از 18 سال قتل، قاتل دستگیر شد عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

کد خبر 6095101

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی