Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@04:28:48 GMT

رئیس‌جمهور حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۴۹۶۵

رئیس‌جمهور حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

ساعت 24- رئیس‌جمهور حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.

رئیس‌جمهور حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در ﭘﯿﺎم‌ﻫﺎی ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ‌ای ﺑﻪ ﺳﺮان ﮐﺸﻮرﻫﺎی اﺳﻼﻣﯽ،ﺣلﻮل ﻣﺎه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خدا و جاری شدن رحمات و برکات الهی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسن روحانی در این پیام تصریح کرده است: امروزه نقش سران کشورهای اسلامی بیش از هر زمان دیگر برای پاسداری از هویت اسلام اعتدالی و همنوایی در مبارزه با خشونت و افراط‌گری پررنگ‌تر می‌باشد تا در برابر زیاده‌خواهی‌ها و عهدشکنی‌های سلطه‌گران ایستاده و براساس آموزه‌های دینی و انسانی گامی در جهت تحقق صلح، عدالت و آرامش برای همه انسان‌ها به ویژه مسلمانان جهان برداریم.

رئیس جمهور افزوده است: امیدوارم با وزیدن نفحات الهی و گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت خداوندی در این ماه پرفیض، جان تازه‌ای در کالبد تمامی انسان‌های نیک‌اندیش دمیده شود و بتوانیم با تمسک به حقیقت و ماهیت روح‌پرور این ماه نورانی، پیوند عمیقی را با خالق یکتا برقرار نموده و در جهت کسب رضایت حضرت حق و دستیابی به کمال انسانی، گام‌های محکمی را برداریم.

روحانی در پایان این پیام  از خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون در انجام عبادات در این ماه شریف برای سران کشورهای اسلامی و رفاه و سعادت برای مسلمانان آرزو کرده است.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حسن روحانی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است