Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@08:03:27 GMT

انتقاد شدید صدراعظم اتریش از اقدام ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۵۱۳۱

صدراعظم اتریش ضمن انتقاد شدید از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: آمریکا منافع اقتصادی اروپا را تهدید می‌کند و ما تصمیم گرفته‌ایم که علیه این سیاست اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل خبرگزاری رسمی این کشور (اپا)، سباستیان کورتز که امروز و پیش از نشست غیررسمی رهبران اتحادیه اروپا در صوفیه با خبرنگاران اتریشی سخن می گفت، افزود: ما به عنوان اتحادیه اروپا می خواهیم که با این موانع تجاری برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به تاثیرات منفی خروج آمریکا از برجام بر شرکت‌های اروپایی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا توافق صورت گرفته با ایران نجات یابد. این توافق از یک سو ایران را از انزوا خارج کرد و از سوی دیگر فرصت‌هایی برای اقتصاد اتریش و اتحادیه اروپا ایجاد کرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که به شرکت‌های اتریشی در مورد تجارت با ایران چه توصیه ای دارید گفت: موضوع در مورد توصیه ها نیست بلکه به نجات توافق مربوط است. ایران در حال حاضر مهمترین بازار صادراتی ما نیست، اما طبیعتا بازار هدفی برای آینده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی

صدر اعظم آلمان در یک گفتگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار جلوگیری از تشدید تنش‌های منطقه‌ای شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشترن" اولاف شولتز، صدراعظم آلمان در گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر خواستار جلوگیری از تشدید اوضاع در خاورمیانه شد.

همانطور که استفن هبستریت، سخنگوی شولتز عصر یکشنبه در برلین اعلام کرد، صدراعظم در این گفتگو تاکید کرد که "هدف اکنون جلوگیری از تشدید تنش و آتش سوزی منطقه ای است."

بر اساس این اطلاعات، شولتز همچنین تصمیم سران کشورها و دولت‌ها ی اوپایی در نشست روز پنجشنبه اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را به نتانیاهو توضیح داد. صدراعظم آلمان همچنین به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اطمینان داد که دولت فدرال آلمان به هماهنگی نزدیک با شرکای خود در گروه کشورهای صنعتی پیشرو (G7) و اتحادیه اروپا ادامه خواهد داد.

تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمانافزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا