Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:14:04 GMT

تسلیت حسنی‌دخت در پی درگذشت قاسم افشار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۵۲۴۶

تسلیت حسنی‌دخت در پی درگذشت قاسم افشار

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با اعلام خبر درگذشت «قاسم افشار» گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، سوسن حسنی دخت گوینده تلویزیون با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نسبت به این خبر ابراز احساسات کرد و در متنی نوشت:

«خدا رحمت کند موثران این دیار را. غم و تالم ناشی از این اتقاقات باید تلنگری باشد به ما ، که فرصت برای خوب بودن بسیااااار کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آسیاب به نوبت است . تا نوبت ما کی برسد؟»

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون فرهنگ و هنر برنا زنده رادیو مجری شهیدی قاسم افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود افشار گفت: با تلاش شبانه روزی حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران، عملیات حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در فروردین امسال در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور با موفقیت انجام شد.  

وی افزود: از این تعداد چاه هفت حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

افشار با بیان اینکه همچنین در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۸ هزار و ۵۹۸متر رسید، ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ دکل ناوگان حفاری شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران اضافه کرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا و از حداکثر ظرفیت‌های سازمان در ارتباط با پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ استفاده به عمل می‌آید.  

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی