Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@13:56:28 GMT

نجفی از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۵۴۹۹

نجفی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش پارس نیوز، 

سیدحسن رسولی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای شهر تهران در تشریح حال عمومی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران و مراحل درمان وی، اظهار کرد: برای پیگیری وضعیت جسمانی آقای نجفی روز جمعه برای ملاقات او به بیمارستان رفتم. طبق سوالی که در خصوص وضعیت پزشکی ایشان پرسیدم بعد از عمل جراحی که انجام دادند وضعیت بسیار خوبی داشتند و قرار بر این بود که روز شنبه از بیمارستان مرخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت جسمانی و روحی نجفی بسیار مساعد بود، تصریح کرد: نجفی طی عمل جراحی اخیر، به میزان قابل ملاحظه‌ای سلامتی خود را باز یافته است.

گفتنی است ؛که محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران  در مصاحبه ای  در پاسخ به دلیل استعفای خود گفته بود؛آنچه منجر به طرح موضوع استعفا شد، مسئله‌ای خارج از اراده من و مبتنی بر تقدیر الهی است. حدود یک ماه و نیم قبل بر اساس اعلام پزشکان معالج، مبتلا به بیماری‌ای شدم که هم مرحله درمان سخت و هم مرحله بعد از درمان طویل المدت است، از این رو به‌ناچار استعفا را مطرح کردم و از شورا خواهش می‌کنم عذر من را بپذیرند.

این تأکید شهردار تهران پیش از نیز وجود داشت و وی از اواخر سال گذشته بارها اعلام کرده بود به‌دلیل ابتلا به بیماری قادر به ادامه کار در کسوت شهردار تهران نیست و در نهایت  طی جلسه‌ای در پشت درهای بسته با استعفای دوم محمدعلی‌ نجفی شهردار تهران موافقت شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شورای شهر درمان بیمارستان عمل جراحی جراحی مصاحبه شهردار تهران ابتلا به بیماری بیمارستان شورای شهر پارس نجفی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد