Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از ساری، جعفر قمی عصر امروز در گردهمایی انجمن صنفی کارگران و معلمان غیرانتفاعی در ساری اظهار داشت: باید سازوکاری برای نظارت و افزایش چتر حمایتی در حوزه‌های کارگری و غیرانتفاعی طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه کارگروه حوزه‌های مدارس غیرانتفاعی در  استان تشکیل شود ،افزود: این کارگروه باید با کمک فرهنگیان و آموزش‌وپرورش برای پیگیری امور صنفی و حقوق فرهنگیان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی استانداری مازندران بر شناسایی و رصد مطالبات معلمان تاکید و پیگیری مشکلات این قشر از جامعه را امری ضروری دانست.

قمی افزود: اینکه معلمان شاغل در مدارس غیرانتفاعی به‌عنوان کارگر قلمداد شوند، نیازمند توجه و بازنگری است و باید در پرداختی معلمان غیرانتفاعی حمایت ویژه صورت گیرد.

وی بر تشکیل کمیسیون فرهنگی و کارگروه فرهنگی برای رصد مشکلات فرهنگیان غیرانتفاعی در استان مازندران تاکید کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران جامعه حقوق مشکلات کمیسیون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه پنجشنبه پس از بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری و نیروگاه نکا با اشاره به بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری گفت: این پروژه در مقطعی یک توقفی داشت و اکنون دارای پیشرفت خوبی است.

وی با اظهار اینکه اختلاف جزئی بین کارفرما و پیمانکار وجود دارد ادامه دارد، گفت: این اختلافات باید سریع‌تر حل و امیدواریم که اسرع وقت وارد مدار شود.

وی گفت: یک سری کارهای اجرایی شامل محوطه سازی و راه دسترسی وجود دارد که بسیج سپاه کربلا در حال انجام آن است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از نیروگاه نکا با تبریک روز کارگر و فعالان عرصه کار و تولید اظهار کرد: این بازدید با هدف بررسی تنش‌هایی که در حوزه برق مواجه هستیم صورت گرفت.

نوری با اشاره به قدمت نیروگاه نکا به محدودیت‌های فراروی اشاره و اضافه کرد: پس روی آب دریا و تأمین قطعات از جمله مسائل فراروی محسوب می‌شود و سبب شد تا نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند.

وی لایروبی حوضچه نیروگاه را از نیازها خواند و گفت: نوسازی واحدهای نیروگاهی هم نیز در دست اقدام است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه متخصصان نیروگاه نکا از دانش فنی و تخصص لازم برخوردار هستند گفت: به نظرم باید از روش‌های تأمین مالی جدید و پایدار استفاده کنیم و زمینه مشارکت مردم در این پروژه‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 6088746

دیگر خبرها

  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد