Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

پیش بازی اتلتیکو مادرید و مارسی را ببینید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امشب ( چهارشنبه) و از ساعت ۲۳:۱۵ تیم های اتلتیکو مادرید و المپیک مارسی در ورزشگاه اختصاصی المپیک لیون در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتلتیکو مادرید که در این فصل نتوانسته افتخاری بیش از نایب قهرمانی لالیگا کسب کند، به دنبال کسب تنها جام فصل خود خواهد بود. شاگردان سیمئونه که فصل نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند، نتوانستند در کسب جام موفق باشند. آنها در مرحله گروهی چمپیونزلیگ مقابل چلسی و رم، رقابت را باختند و سوم شدند تا به لیگ اروپا صعود کنند.
در لیگ اروپا، آنها خوب ظاهر شدند و روند بهتری را پیش گرفتند و تا نیمه نهایی بدون مشکل صعود کردند. اتلتیکو در نیمه نهایی به مصاف آرسنال رفت و به سختی از سد این تیم عبور کرد و به فینال رسید. هر چند که روخی بلانکوس از حضور سیمئونه در کنار زمین محروم خواهد بود، ولی سرمربی آرژانتینی مطمئنا برنامه های ویژه ای برای این بازی خواهد داشت که غیبت او در کنار زمین برای بازیکنانش محسوس نباشد.
در آن سو مارسی امیدوار است که با حمایت هم وطنانش بتواند در دیدار امروز به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.آنها در لیگ فرانسه در رده چهارم قرار گرفته اند و جایگاه خود را تثبیت کرده اند. حالا پایه و هم تیمی‌هایش امیدوارند در تنها جام باقی مانده از فصل به موفقیت دست پیدا کنند.
دو تیم تا به حال دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که یک بازی با پیروزی اتلتیکو و یک بازی با تساوی به پایان رسیده است.حضور رونالدو و میترولو در این دیدار برای مارسی مشخص نیست و خیمنز و ویتولو نیز مصدوم هستند و حضورشان در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید مارسی لیگ اروپا اتلتیکو مادرید پیش بازی فینال لیگ اروپا لیگ اروپا مارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

تنیسور روسی شماره ۸ جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره روبلف درباره صعود به فینال مسابقات خاکی مسترز مادرید (اسپانیا) گفت: صعودم به فینال پاداش شکست‌های اخیرم است. اکنون در فینال مسترز هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

این تنیسور روسی و شماره 8 جهان درباره رویارویی با فلیکس اوگر کانادایی در فینال مسترز مادرید اظهار داشت: می‌گویند چون حریفم در میان 30 نفر برتر جهان نیست، برنده بازی خواهم شد. من این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. می‌دانم که فلیکس زمانی میان 10 نفر برتر جهان قرار داشت. سال گذشته او مدتی بازی نکرد، به همین دلیل موقعیت‌های خود را در رده‌بندی از دست داد. اکنون او بهتر و بهتر بازی می‌کند. بنابراین من هرگز به رتبه‌بندی نگاه نمی‌کنم.

آندره روبلف و فلیکس اوگر فردا در فینال مسترز مادرید 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست