Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: توسعه روزافزون اهمیت، جایگاه و توانمندی­ها و ظرفیت های روابط عمومی در جامعه کنونی و افزایش روند پویندگان این رشته مستلزم ایجاد امکانات، تسهیلات و تجهیزات مناسب خصوصاً از لحاظ منابع و مآخذ علمی به روز می ­باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مهدی فتح الله ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: توسعه روزافزون اهمیت، جایگاه و توانمندی­ها و ظرفیت های روابط عمومی در جامعه کنونی و افزایش روند پویندگان این رشته مستلزم ایجاد امکانات، تسهیلات و تجهیزات مناسب خصوصاً از لحاظ منابع و مآخذ علمی به روز می­باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رسالتی است بسیار عظیم که باید در حوزه های روابط عمومی ادارات شهرستان در پی جامه عمل پوشیدن به آن باشد.

فتح اله عنوان کرد: پویایی ابعاد مختلف تخصصی روابط عمومی در بعدهای مختلف آن با آشنا بودن به ادبیات آن در بین جوامع مختلف امکان پذیر می­باشد در غیر این صورت فرهنگ روابط عمومی در این ورطه و ایجاد ارتباط سالم و پویا در هاله­ای از ابهام فرو خواهد رفت.

وی در خصوص آمار دانشجویان و مقاطع تحصیلی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بصورت آماری بیش از 25 هزار دانشجو، 1500 نفر هیات علمی و در 50 رشته ارشد و دکتری فعالیت دارد.

فتح اله بیان کرد: متولی حوزه صنعت و تجارت استان تهران، دانشگاه جامع غرب استان و مراکز تحقیقاتی مدرن و توسعه یافته

وی با اشاره به مروری بر فرصت های صنعتی و تجاری بیان کرد: رویکرد ما توسعه صنعتی و کاربردی دانشگاه و توسعه صنعتی و تجاری در شهرستان قدس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: امروز نقش ما در جامعه این است که بستری برای تعامل در جهت علم و دانش، اشتغال، توسعه و تجارت ایجاد کنیم و با استفاده از ظرفیت های موجود و با در نظر گرفتن موانعی که در پیش است و برطرف سازی هوشیارانه آن این مسیر رشد و تعالی را هموار سازیم.

وی گفت: این دانشگاه مجموعه توانمندی بوده که در جهت نظام توسعه ای و کمک به رشد اقتصادی و فرهنگی قدم های بزرگی برداشته است و امروز شاهد آموزش و توسعه آن در این مرکز را شاهد هستیم.

فتح اله خاطر نشان کرد: نهاد علم و دانشگاه فرهنگ خاص خود را دارد که همانند سایر پدیده‌ها در گذر زمان تحولاتی داشته است، به‌نظر می‌رسد فرهنگ دانشگاهی ایران طی سال‌های اخیر تغییر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: ساسان نیک‌رفتار خیابانی، در این سمینار که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، گفت: امروز شاهد برگزاری نخستین سلسله نشست‌های تخصصی روابط عمومی توسط اتاق بازرگانی تبریز هستیم و تصمیم داریم امسال در راستای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی گام‌هایی برداشته و نقش خود را در این مسیر ایفا کنیم و این سمینار، آغاز راهی است برای رسیدن به این هدف.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: یکی از پاشنه‌های آشیل مدیریت کسب و کار در ایران، غفلت در قبال ایجاد واحد روابط عمومی در چارت سازمانی است و اگر این سلسله‌نشست‌ها در طول امسال بتواند موجب ایجاد حتی یک واحد روابط عمومی در ساختار شرکت‌های بخش خصوصی شود، ما به هدف خود دست یافته‌ایم.

نیک‌رفتار خیابانی یادآور شد: طبق اطلاعاتی که از واحدهای عضو اتاق کسب کرده‌ایم، متاسفانه بیش از سه چهارم واحدها، واحد روابط عمومی مستقل ندارند و تعداد قلیلی از این واحدهای بخش خصوصی و کسب و کارها از شبکه‌های اجتماعی برخوردارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه متصدیان امر روابط عمومی در بخش‌های خصوصی و دولتی از تحصیلات مرتبط و تخصصی با این امر، برخوردار نیستند، یادآور شد: اتاق تبریز قصد دارد در راه احصاء نیازهای روابط‌عمومی‌های بخش خصوصی، به طور مستمر دوره‌های تخصصی و آموزشی برگزار کند.

 

 

دیگر خبرها

  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند