Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:17:30 GMT

نیروهای سپاه پاسداران باید فرهنگی و جامعه‌ساز باشند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۶۷۳۰

نیروهای سپاه پاسداران باید فرهنگی و جامعه‌ساز باشند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مصطفی ربیعی عصر چهارشنبه در همایش فرماندهان و مدیران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن اشاره به رسالت‌های سپاه در حوزه فرهنگ‌سازی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه‌ای منسجم، متشکل از  انسان‌های ولایتمدار، مؤمن، شجاع و جدی است که این افراد باید فرهنگ‌ساز و جامعه‌ساز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعبیر زیبای امام خمینی(ره) درباره سپاه که اگر این نهاد نبود انقلاب نیز نبود، نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این نیروی ولایی در تحولات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است لذا سپاهیان امروز باید قدردان لباسی باشند که بر تن دارند.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه بابیان اینکه این نهاد در تمام صحنه‌هایی که انقلاب به آن‌ها نیاز داشته حضوری پرشور داشته‌اند که نمونه آن از جنگ تحمیلی تا شهدای مدافع حرم و ... است، تأکید کرد: سپاه جایگاه ویژه‌ای در سازندگی انقلاب اسلامی داشته است.

ربیعی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف حضوری دشمن‌شکن داشته‌ است.

وی درباره تأثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی سپاه نیز گفت: نیروهای سپاه و بسیج برای ارتقای جامعه اسلامی و سازندگی همواره در تلاش هستند اما باید دانست که نیروهای این نهاد ولایی باید در راستای ارتقای خود و رفع عیوب بکوشند.

کد خبر 4299010

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان بوشهر کرمانشاه ماه مبارك رمضان شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران برجام اشتغال خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی‌؛ نمازگزاران در در جای جای خراسان شمالی همپای مردم سراسر کشور درحمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از نماز جمعه این هفته راهپیمایی کردند وبا سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

و حمایت خود را از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند. 

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران