Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری – ایرنا – نماینده ( ای ، اف ، سی ) ' سهیل مهدی دبیر کمیته صدور مجوز حرفه ایی فدراسیون فوتبال ' روز چهارشنبه از ورزشگاه شهید وطنی واقع در شهرستان قائمشهر بازدید به عمل آورد .

به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال نساجی مازندران که در روز یک شنبه نهم اردیبهشت ماه به مصاف تیم راه آهن رفت ، در این دیدار با صعود به پله دوم موفق شد تا به لیگ برتر صعود کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صعود تیم نساجی به لیگ برتر باعث شد تا مسئولین تمام تلاش خود را برای ایجاد ورزشگاهی استاندارد به کارگیری کنند که در این راستا طی هفته گذشته وزیر ورزش از این ورزشگاه بازدید به عمل آورد و بر سرعت در عملیات اجرائی کار تاکید کرده است .
همچنین برای اینکه این ورزشگاه بازی های خود را در لیگ برتر به صورت استاندارد برگزار کند ، امروز نماینده ایی از ( ای . اف . سی ) با حضور در ورزشگاه شهید وطنی به بازدید این ورزشگاه پرداخت .
** حق تیم نساجی و مردم قائمشهر بازی در استادیوم شهید وطنی است
رئیس هیات فوتبال مازندارن در حاشیه این بازدید و در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک صعود تیم نساجی به لیگ برتر ، گفت : هنگامی که تیمی به لیگ برتر صعود کرد باید ساختارها فراهم شود تا این تیم بتواند مجوز حرفه ایی و مجوز بازی در شهرش را بگیرد .
غلامرضا بهروان با بیان اینکه ما به عنوان خدمتگذار فوتبال مازندران پیگیر این قضیه هستیم تا قبل از شروع مسابقات این ورزشگاه آماده شود ، افزود : طی این مدت با همت و بسیج استانی و شهرستانی پیگیر آن هستیم تا امکانات و زیرساختها در این ورزشگاه فراهم شود .
وی با اشاره به اینکه بخشی از شرایط این ورزشگااه همچون چمن مصنوعی فراهم است ، افزود : بخشی همچون رختکن بازیکنان ، جایگاه تماشاگران باید ترمیم و بازسازی شود .
رئیس هیات فوتبال مازندران تاکید کرد : همچنین این ورزشگاه نیازمند نور ، اسکوربورد است .
بهروان با اشاره به حضور نماینده ( ای . اف . سی ) در این ورزشگاه ، گفت که طی این بازدید مقرر شد تا نقشه ترمیم و بازسازی سکوها با تائید ( ای . اف . سی ) انجام می شود البته ما باید به حداقل ها توجه داشته باشیم زیرا تا زمان مسابقات مهلت کمی زمان باقی است .
وی از توافق 2 رختکن در این ورزشگاه طی امروز خبر داد و افزود : البته اتاق کنترل ، اتاق پزشکی و اتاق ناظر هم نیاز است که باید فراهم شود زیرا این ورزشگاه فاقد این امکانات است .
رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان اینکه برای سرعت در انجام کار می توانیم ایده هایی را ارائه دهیم ، افزود : ایده هایی می توانیم ارائه دهیم که هزینه زیادی را نطلبد .
بهروان با اشاره به اینکه حق مردم این شهرستان و این تیم ان است که بازی فصل را در این استادیوم برگزار کند ، گفت که ازشهردار و شورای شهر این شهرستان می خواهیم تا برای هر چه زودتر تکمیل این ورزشگاه کمک کنند زیرا این تیم نساجی متعلق به مردم و شورای شهر از منتخبان مردم هستند .
** آغاز احداث پارکینگ در جنب ورزشگاه شهید وطنی
رئیس شورای شهر شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پارکینگ نیاز اصلی در مسابقات لیگ برتر است ، افزود : با پیگیری ها به عمل امده میان اعضای شورا و شهرداری با کانون فرهنگی و پرورشی آنان متقاعد شده اند تا از آن مکان به مکان دیگری نقل و انتقال کنند تا در این مکان پارکینگ احداث شود .
کانون فرهنگی و پرورشی در جنب استادیوم شهید وطنی واقع شده است.
افشین حسین زاده از توافق شورا با سرمایه گذار برای احداث پارکینگ در مکان کانون فرهنگی و پرورشی خبر داد و گفت که بنا است این پارکینگ در هشت طبقه و 450 پارکیگ به بهره برداری برسد .
وی زمان به بهره برداری رسیدن این پارکیگ را تا 6 ماه آینده اعلام کرد .
رئیس شورای شهر قائمشهر همچنین از حضور اعضای شورا با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر دادو افزود :در آن جلسه ستاد اجرایی استادیوم شهید وطنی تشکیل شد و بنا شد تا با آمدن ای . اف . سی آنان اشکلات این ورزشگاه را به ما اعلام تا ما درصدد رفع آن برآئیم .
** اعتبار اولیه 2 میلیارد تومانی برای تعمیر و بازسازی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، از اعتبار اولیه 2 میلیارد تومانی برای تعمیر وب ازسازی ورزشگاه شهید وطنی در این شهرستان خبر داد .
غلامرضا رضوی گفت که بنا است تا این میزان اعتبار از اعتبارات ملی و استانی تامین شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون سه پیمانکار ، کار را در اختیار گرفته است ، گفت : هم اکنون ضلع شرقی استادیوم شهید وطنی تخریب آن انجام شده است تا مابقی کارها صورت گیرد .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر تجهیزات استادیوم شهید وطنی را اعم از روشنایی ، اسکوربورد و صندلی اعلام کرد .
7334

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بازديد نماينده اي اف سي ورزشگاه قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • جو خیابان ورزشگاه شهید وطنی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • بررسی چمن ورزشگاه وطنی توسط اوسمار و گولسیانی / فیلم
  • وضعیت ورزشگاه وطنی قبل از جدال سرنوشت ساز / فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!