Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > آسیا - ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا بدون آنکه پاسخ درستی درباره دیدار خود با رهبر کره شمالی ارائه کند، گفت: باید ببینیم چه می شود.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در حین دیدار با شوکت میرضیایف رئیس جمهوری ازبکستان با این سوال خبرنگاران مواجه شد که آیا نگران این هستید که کیم دیدار با شما را لغو کند؟ آیا نشست با کره شمالی همچنان ادامه دارد؟

وی تنها به این جمله اکتفا کرد که « ما باید ببینیم» و در پاسخ به این سوال که آیا لغو رزمایش های نظامی با کره جنوبی را می پذیرید؟ هم گفت:« ما چیزی را ندیده ایم و نشنیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد».

خبرنگاری ادامه داد آیا به نظر شما کیم جونگ اون درباره لغو دیدار، بلوف زده است؟ که ترامپ باز هم تکرار کرد: ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. خواهیم دید. زمان خواهد گفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان بر عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح هسته ای و خلع سلاح هسته ای کره شمالی اصرار دارید؟ گفت: آری.

5252

کلید واژه‌ها : شبه جزیره کره - کره شمالی - کره جنوبی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبه جزیره کره کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • فیلم| کنعانی: به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قوی‌تر خواهیم داد
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • فیلم/ کنعانی: به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قوی‌تر خواهیم داد