Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@21:32:45 GMT

ترکیب احتمالی 4 مدعی اصلی قهرمانی در جام‌جهانی 2018+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۸۸۴۴

ترکیب احتمالی 4 مدعی اصلی قهرمانی در جام‌جهانی 2018+عکس

به گزارش وانانیوز، 

جام‌جهانی فوتبال در روسیه کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

بر این اساس 4 تیم آلمان، برزیل، فرانسه و اسپانیا، از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی این پیکارها محسوب می‌شوند.

ترکیب احتمالی این تیم‌ها اعلام شده است که به شرح زیر است:

آلمان:

 

برزیل:

 

اسپانیا:

 

فرانسه:

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سه‌شنبه شب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با حمایت هوادارانش یک پیروزی شیرین را برابر این حریف قدرتمند به دست آورد.

بازیکنان بایرن در این فصل فرصت قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را از دست دادند و کسب جام لیگ قهرمانان اروپا تنها فرصت آنها برای به دست آوردن یک عنوان قهرمانی در این فصل پرفراز و نشیب به حساب می‌آید.

توخل که پس از کسب نتایج نه چندان خوب قرار است در پایان فصل از هدایت کنار برود در چند هفته اخیر با معضل جدی مصدومیت بازیکنانش روبرو بوده اما امشب با تمام توان قدم به بازی برابر رئال مادرید خواهد گذاشت تا نشان دهد که شایستگی نشستن روی نیمکت بایرن را داشته است.

روزنامه بیلد ترکیب احتمالی بایرن برای تقابل با رئال مادرید را منتشر کرده که جالب‌ترین نکته آن حضور جمال موسیالا و لروی سانه که در چند روز اخیر به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب بودند است. به نظر می‌رسد که این دو ستاره آماده هستند تا تیم‌شان را در این دیدار حساس همراهی کنند.

ترکیب احتمالی بایرن: مانوئل نویر، اریک دایر، کیم مین جائه، یوشوا کیمیش، نصیر مزراوی، کنراد لایمر، لئون گورتسکا، لروی سانه، جمال موسیالا، رافائل گوئررو، هری کین

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت