Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@18:06:21 GMT

شرایط تامین ارز خرید نسیه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۸۸۵۷

شرایط تامین ارز خرید نسیه مشخص شد

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سامانه جامع تجارت، واردکنندگانی که منشأ ارز غیربانکی از نوع خرید نسیه با سررسید پس از مصوبه هیئت وزیران (شماره ۴۳۵۳/ت۵۵۳۰۰هـ مورخ ۹۷/۰۱/۲۲) داشته‌اند: بانک مرکزی طی بخشنامه ۹۷/۴۶۳۲۷ مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ امکان تأمین ارز لازم برای تسویه حساب این دسته از واردکنندگان با فروشندگان خارجی را در تمامی بانک‌های کشور ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بهره‌مندی از این امکان، واردکنندگان لازم است با رعایت نکات زیر، به بانک عامل مراجعه کنند:

سررسید پرداخت خرید نسیه باید از تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ به بعد باشد؛

تمام منشأ ارزهای مذکور باید پیش از مراجعه به بانک، در سامانه جامع تجارت اعلام ترخیص شده باشد؛

پس از مراجعه بازرگان، بانک عامل در پورتال ارزی اقدام به ثبت خدمت با عنوان «تأمین ارز خرید نسیه» می‌کند و فرایند تأمین ارز مانند سایر خدمات طی می‌شود؛

مهلت ثبت خدمت و تأیید آن در بانک مرکزی تنها تا تاریخ ۱۳۹۷/۳/۱۰ است.

لازم به ذکر است: هر بازرگان تنها مجاز به یک بار استفاده از این امکان تا سقف معادل مجموع منشأ ارزهای مشمول این موضوع به یک نوع ارز خواهد بود. بنابراین با توجه به آن که امکان ثبت تنها یک درخواست تأمین ارز وجود دارد، دقت شود تمامی منشأ ارزهای مشمول پیش از مراجعه به بانک اعلام ترخیص شده باشند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ارز بانک مرکزی تجارت ارز بانک مرکزی تجارت پارس خرید نسیه پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غار سهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

رضا حیدری  افزود: برای تقویت زیرساختهای گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحدهای اقامتی، سرویس‌ بهداشتی، نمازخانه و غیره  ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاههای مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاههای مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی