Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتهام یا قبول شکست؟ مسئله این است.

اختصاصی طرفداری- پس از باخت 3 بر 1 ذوب آهن در مقابل استقلال، امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با خطاب قرار دادن سلطانی فر و تاج سعی در غیرطبیعی جلوه دادن پیروزی آبی پوشان کرد. اگرچه این صحبت ها از زبان سرمربی پرافتخاری چون قلعه نویی منطقی به نظر نمی رسد اما شواهد و قراین می گوید اساساً نباید چنین حدس و گمان هایی را برای ایران در سطح آسیا مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال هاست که تیم های ایرانی در مواجهه با باشگاه های عربستانی مجبور به بازی خارج از خانه و در زمین بی طرف هستند. AFC هیچ درخواستی را از سوی مسئولان ایرانی نمی پذیرد و خبری از تغییر در سیاست اتخاذشده نیست. در فصل جاری رقابت ها دو تیم استقلال و تراکتورسازی بابت این قضیه متضرر شدند و علاوه بر تحمیل هزینه های اضافی، این دو باشگاه از حضور هواداران خود نیز محروم شدند. این در حالیست که کشوری مانند قطر در همین سال اول اجازه نداد عربستانی ها با این سیاسی کاری آن ها را به کشورهای دیگر ببرند و قاطعانه از حق و حقوق خود دفاع کرد. AFC درخواست به این مهمی را رد می کند. حال چگونه با ادعای سرمربی ذوب آهن آبی پوشان توانسته اند به سازماندهی این کنفدراسیون نفوذ کنند؟

از سوی دیگر اگر فلاش بکی به بازی های همین فصل استقلال بزنیم متوجه خواهیم شد که در بازی رفت این تیم با العین امارات چگونه داور سر استقلالی که در کورس صعود بود را برید. دو خطای پنالتی مشکوک که هیچکدامشان به زعم کارشناسان داوری و ویدئوهای تلویزیونی پنالتی نبودند. البته تفاوت اظهارنظرهای قلعه نویی و شفر را می توان در کنفرانس خبری پس از همان بازی با العین مشاهده کرد. شفر پس از بازی اینگونه در مورد داوری صحبت کرد: من خوشحالم که داور نیستم. شاید تصمیماتش درست بوده باشد. برای او بعد از بازی آرزوی موفقیت کردم و گفتم امیدوارم بعدا بازهم یکدیگر را ببینم. حال چگونه است که سلطانی فر و تاج در آن بازی حساس با نماینده امارات (کشوری که درگیری های سیاسی نیز با ایران دارد) به کمک استقلال نیامده اند و در دیداری وطنی این ادعا مطرح شده است؟

قلعه نویی در کنفرانس خبری به صراحت از بریده شدن سر یک تیم شهرستانی سخن به میان می آورد! در حالیکه در آسیا اساساً بحث شهرستان و پایتخت بی معنی است و پای چند تیم ملی در میان است. از طرفی چگونه است که در لیگ برتر خبری از این شائبه ها نبود و ذوب آهن به عنوان یک تیم شهرستانی دوم شد و بالای سر استقلال قرار گرفت؟ آیا در خود ایران تضییع حق یک تیم راحت تر از آسیا نیست؟

بارها خود قلعه نویی از سختی ها و بی توجهی های زمان سرمربیگری خود در استقلال می گوید و اینکه چرا دو سال پیاپی با این تیم ناکام بود. بارها از هیئت مدیره ای و مسئولانی که وزارت در استقلال گماشته با این ادعا که آن ها استقلال را نابود می کنند انتقاد کرده حالا ورق به کدامین سو برگشته که مسئولان وزارت تا این اندازه دلسوز استقلال شده اند و صحبت از چنین حمایت هایی مطرح می شود؟

قلعه نویی با افتخاراتی که در لیگ برتر کسب کرده باید کمی خویشتن دار باشد. انگشت اتهام را سمت خودی ها بردن نمی تواند اقدام جالبی باشد و در باخت های اینچنینی نباید فرار رو به جلو انجام داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران برای دومین بار به فینال رسید

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک با شکست استرالیا یک به فینال رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ آغاز شد و امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نویی) با پیروزی دو بر یک برابر استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) فینالیست این دوره از مسابقات شد.

ملی‌پوشان ساحلی با امتیازات ۲۱ بر ۱۰، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ حریف را شکست دادند تا برای دومین بار در طول تاریخ به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا راه یابند. حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوینهووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با کسب این نتایج در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود. نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

منبع: مهر

کد خبر 750688

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد