Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "خوک" به کارگردانی "مانی حقیقی" بعد از نزدیک به دو هفته اکران در سینماهای کشور به فروش اندک 350 میلیون تومانی رسیده که در مقایسه با سایر آثار میلیاردی سینمای ایران شکستی مالی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "خوک" به کارگردانی "مانی حقیقی" بعد از نزدیک به دو هفته اکران در سینماهای کشور به فروش اندک 350 میلیون تومانی رسیده که در مقایسه با سایر آثار میلیاردی سینمای ایران شکستی مالی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که حاشیه های فراوانی را در زمان تولید، فیلمبرداری و پخش به همراه داشت با وجود خبرسازی های فراوان نتوانست اقبال چندانی را در گیشه از آن خود کند.

مانی حقیقی در جدیدترین تجربه کارگردانی خود با بازی "محمدحسن معجونی" به دنبال خیال پردازی در سینما رفته اما از اواسط فیلم دنیای خیال و واقعیت از دست او در رفته و مضمون ابتدایی فیلم چند شاخه می شود.

شاید خارج شدن از حیطه‌ واقعیت و کمی بلندپروازی در صحنه پردازی و حضور بازیگران در لوکیشن های خیالی در ابتدا جذاب باشد اما از لحاظ ساختار سینمایی با حضور و بروز خواب در این فیلم همه چیز رنگ باخته و از جادوی سینمایی خود دور می شود.

حقیقی در خوک بیش از محتوا به دنبال تازگی و البته زرق و برق رفته و می خواهد فیلمش را به کمک همین رنگ و لعاب به مخاطب تزریق کند. رنگ و لعابی که شاید در ده دقیقه ابتدایی جذابیت داشته باشند اما بعد از تکراری شدن آنها عادی می شوند.

محمدحسن معجونی در فیلم خوک همان معجونی همیشگی در آثار سینمایی، تئاتر و تلویزیون است. وی کار خاصی نمی کند و با همان لحن شل و کاراکتر شخصی اش در قالب یک کارگردان شکست خورده وارد عمل می شود.

حقیقی در خوک به دنبال اتفاقی خیالی و نوآورانه است اما متاسفانه به شدت دچار غلو و بزرگنمایی در برخی اتفاقات ریز و شاید بی اهمیت در ساختار فیلمنامه می شود. رخدادهایی که بعد از لحظاتی منطق روایی داستان را زیر سوال می برند.

فیلم جدید مانی حقی به شدت دچار تکرار و دلسردگی می شود. اتفاقی که به معنای واقعی کلمه نمی تواند زیر رنگ بندی و شلوغ کاری های فیلم پنهان شود. حقیقی می خواهد در این فیلم به سراغ یک کمدی مدرن برود اما به دلیل نبود انسجام در فیلمنامه خیلی سریع به اثری خسته کننده مبدل می شود.

با وجود اکران آثار کمدی فراوانی که این روزها در سینماها روی پرده رفته اند فیلم "خوک" میان یک فیلم اجتماعی و اثری کمدی گیر کرده و همین سردرگمی به مخاطب هم منتقل می شود. مخاطبی که مشخص نیست در انتهای فیلم چه چیز را تفکر و تامل با خود بیرون می برد؟.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مانی حقیقی فیلم خوک اکران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟

عصر چهارشنبه ۵ اردیبهشت امسال خانواده‌ای با تماس با کلانتری ۱۱۶ مولوی از ربوده شدن کودک ۳ ساله شان توسط یک زوج موتورسوار خبر دادند.

با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کاراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای ردیابی و تحقیقات ویژه وارد عمل شدند. کاراگاهان در گام نخست تحقیقات به سراغ برادر هشت ساله کودک ربوده شده رفتند، پسربچه به ماموران گفت: همراه برادرم به مغازه سوپرمارکتی رفته بودم برادرم بیرون از مغازه بود و زمانی که از مغازه خارج شدم اثری از برادرم نبود و فقط در آن لحظه یک زن و مرد موتورسوار را دیدم که به سرعت از من دور شدند که احتمال می‌دهم آنها برادرم را ربوده باشند.

کاراگاهان در این مرحله با توجه به ادعای هشت سالعه دوربین‌های مدار بسته را مورد بازبینی قرار دادند و تصویر پسر بچه ۳ ساله به دست آمد و در پایش‌های دوربین به دوربین به زن جوانی در منطقه راه آهن رسیدند که به سراغ این پسر بچه ۳ ساله می‌روند.

ماموران در ادامه با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی زن جوان شده و زمانی که به سراغ وی می‌رود عنوان می‌کند که این کودک ۳ ساله در حالی که گریه می‌کرد در خیابان دیدم و متوجه شدم خانه شان را گم کرده است و، چون آدرسی از خانه همراهش نبود او را تحویل کلانتری رازی دادم.

همین سرنخ کافی بود تا کودک گم شده که عنوان شده بود ربوده شده است در کلانتری رازی شناسایی و به آغوش گرم خانواده بازگردد.

سرهنگ نثاری معاون دایره جنایی تهران با تائید این خبر به رکنا گفت: ماجرا کودک ربایی در جنوب تهران ادعایی اشتباهی از سوی کودک هشت ساله بوده و هیچ آدم ربایی صورت نگرفته و پسر بچه سه ساله گم شده بود که با تلاش همکاران ما در پلیس آگاهی تهران به آغوش خانواده بازگردانده شد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟