Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@17:06:06 GMT

عزم جزم روبرتو فرمینو برای غلبه بر رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۹۶۳۹

عزم جزم روبرتو فرمینو برای غلبه بر رئال مادرید

روبرتو فرمینو، ستاره برزیلی لیورپول مدعی شد آنها تا آخرین لحظه برای غلبه بر رئال مادرید مبارزه خواهند رد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرمینو در کنار محمد صلاح و سادیو مانه بهترین مثلث خط حمله لیگ قهرمانان فصل جاری را تشکیل داده اند و این ستاره برزیلی امیدوار است درخشش آنها در فینال کیف برابر رئال مادرید نیز تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمینو گفت:

“من هنوز هم ناآرام هستم و می خواهم هرچقدر ممکن است رشد کرده و به دستاوردهای بیشتری در فوتبال برسم. شاید حتی کمی از عملکرد خودم ناراضی هم باشم زیرا عطش من هیچگاه کم نمی شود و هر چیزی که به دست آورم، بیشتری می خواهم و راضی نمی شوم.

در اولین فصل حضور در لیگ قهرمانان در کنار محمد صلاح و سادیو مانه عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و در بین بهترین گلزن های لیگ قهرمانان جای داریم و من امیدوارم بتوانم در فینال هم موفق ظاهر شویم.

رئال مادرید تیمی پرافتخار در لالیگا و لیگ قهرمانان است و بازی کردن برابر آنها بسیار دشوار خواهد بود اما ما نیز از آنها شناخت داشته و می دانیم که فینال بازی لحظات است پس باید تا ثانیه آخر برای فتح جام مبارزه کنیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در آلیانز آرنا بایرن مونیخ میزبان رئال در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. بایرن که دستش از جام‌های داخلی کوتاه مانده، فقط در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد ولی حریف، قهرمان 14 دوره رقابت‌هاست که در سه دوره متوالی توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان حذف کند. بازی برای بایرنی‌ها انتقامی نیز محسوب می‌شود.

توماس توخل در نشست خبری این بازی وقتی به سوالی در مورد اظهارات منفی اخیر اولی هوینس روبه‌رو شد گفت: «من امروز و در این نشست حرفی در مورد هوینس ندارم که بزنم.»

وضعیت مصدومان بایرن: «منتظر وضعیت لایمر، اوپامکانو و دلیخت هستیم و در تمرین امروز بهتر متوجه خواهیم شد که برای بازی فردا چه شرایطی دارند. یک‌سری تست نهایی باید انجام شود و هنوز 100 درصد چیزی مشخص نیست. فعلا شرایط لایمر را بهتر می‌بینم.»

توخل در مورد کارلو آنچلوتی گفت: «کارلو یک اسطوره است. کارلو یعنی آرامش و تجربه. مهم این است که روی خودمان تمرکز کنیم. برای یافتن راه حل درست در بازی باید نظم و انضباط داشته باشیم. من و بازیکنانم در لیگ قهرمانان تجربه لازم را داریم. ما برای رویارویی با آنچلوتی و تیمش به خوبی آماده شده‎‌ایم، هرچند یک روز فرصت کمتر برای آماده‌سازی داشتیم. همه ما برای این مسابقه هیجان‌زده هستیم.»

توخل در مورد جود بلینگام گفت: «پیشرفت بلینگام باورنکردنی است. وقتی برای چنین باشگاه بزرگی بازی می‌کنید، این ارزش بیشتری پیدا می‌کند. او به خوبی از عهده فشار بازی در رئال بر آمده، اگرچه انتظارات بسیار زیاد بود. ما باید راه حلی برای کنترل او پیدا کنیم.»

توخل در مورد بازی فردا و استراتژی بایرن گفت: «این یک بازی عالی است، یک نیمه نهایی باورنکردنی. نمی‌دانم این بهترین بازی ممکن است یا نه. اما به‌عنوان یک هوادار بایرن، این دوئل چیزی باورنکردنی است. ما باید یک تاکتیک مناسب داشته باشیم و البته با آزادی عمل خوب در زمین. ما نمی‌توانیم فقط به تاکتیک فکر کنیم. بازیکنان راننده ماشینی هستند که تیم نام دارد. بازیکنان به این آزادی نیاز دارند. جزئیات کوچک در این بازی‌ها تعیین کننده هستند. در این مسابقه شاید کمی شانس هم به ما کمک کند، اما نمی‌توانیم به آن وابسته باشیم.»

توخل در مورد سابقه رویارویی‌هایش با رئال گفت: «با چلسی، پاری سن ژرمن و دورتموند مقابل رئال قرار گرفته‌ام. کریم بنزما در بازی دو سال پیش کلیدی بود و تاثیر زیادی روی صعود رئال داشت. حالا جود بلینگام کسی است که این نقش را دارد. سیستم رئال نسبت به قبل تغییر کرده است. همچنین رئال با وینیسیوس و کروس می‌توانند بر هر تیمی مسلط شوند. باید رئال را به عقب برانیم و البته در دفاع بسیار مراقب باشیم.»

پیش‌بینی گلزنی گنابری: «نمی‌دانم چرا ولی حس می‌کنم گنابری فردا برابر رئال گلزنی خواهد کرد. تقریبا مطمئنم.»

یک فینال زودهنگام: «این مسابقه مانند یک فینال است. ما به این بازی به‌عنوان یک فینال نگاه می‌کنیم و بهترین ترکیب را انتخاب خواهم کرد. بله، می‌دانیم که برخی از بازیکنان نمی‌توانند 90 دقیقه در زمین دوام بیاورند، اما به گونه‌ای بازی خواهیم کرد انگار بازی برگشتی وجود ندارد. من فقط به بازی فردا فکر می‌کنم نه به بازی برگشت.»

رسیدن به فینال ومبلی: «هدف ما رسیدن به ومبلی است. ما آرسنال را شکست دادیم و این به ما اعتماد به نفس زیادی داد و حالا بازی مقابل رئال مادرید گام بسیار مهمی است. ما مشتاق رقابت هستیم و فقط روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم.

ما به یک فضای شگفت‌انگیز در آلیانز نیاز داریم. نقش هواداران در بازی مقابل آرسنال کلیدی بود و حالا حتی بیشتر از آن. ما به‌خصوص در مقاطع سخت بازی به هواداران نیاز داریم.»

دیگر خبرها

  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم