Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل آجرلو عصر چهارشنبه در نشست جمعی از هنرمندان البرزی با فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه آسیب های اجتماعی و نقاط ضعفی که در جامعه وجود دارد ریشه های مختلفی دارد، اظهار کرد: این آسیب ها می تواند نتیجه سوء مدیریتی ها و سیاست گذاری های غلط باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه همیشه نوک پیکان در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی به سمت نیروی انتظامی است، گفت: جامعه هنر می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انتظامی می تواند برای این مهم از ظرفیت هنرمندان استفاده کند. 

رئیس حوزه هنری استان البرز با بیان اینکه همه باید برای فرهنگ سازی و ارتقاء سطح فرهنگ جامعه تلاش کنیم، افزود: هنر نقش مهمی در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی دارد.

وی با بیان اینکه هنرمندان می توانند آرامش را به جامعه تزریق کنند، تاکید کرد: هنرمندان می توانند نقاط مثبت جامعه را به گونه ای به جامعه نشان دهد که در بطن وجودی مردم بنشیند.

آجرلو با اشاره به اینکه دغدغه های هنرمندان مطابق با دغدغه های نیروی انتظامی است، تاکید کرد: هنرمندان نیز برای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش می کنند.

به گفته وی برگزاری این نشست ها می تواند شروع یک اتفاق مهم برای تحقق اهداف فرهنگی نیروی انتظامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هنرمندان حاضر در این نشست، به بازگو کردن نظرات و پیشنهادات خود برای همکاری بهتر با پلیس پرداختند و دغدغه های فرهنگی خود را با فرمانده انتظامی استان البرز درمیان گذاشتند.

کد خبر 4299103

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیبهای اجتماعی حوزه هنری البرز بوشهر کرمانشاه ماه مبارك رمضان شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعه تشیع دانست و اظهار کرد: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از ۸۰ هزار طلبه در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

مرجع تقلید شیعیان، موقعیت قم را حساس برشمرد و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند که این وظیفه شما را مضاعف می کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

وی بر آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه می تواند در زمینه های مختلف بخصوص در مسئله حجاب با نیروی انتظامی همکاری نماید.

آیت الله مکارم شیرازی با خطیر دانستن وظایف نیروی انتظامی، اظهار کرد: پلیس از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

این مرجع تقلید، حفظ حجاب را واجب دانست و افزود: از سوی دیگر هم نباید این عمل با خشونت همراه شود، چرا که بهانه ای برای دشمنان و معاندان می گردد.

وی با اشاره به شب های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی علیه السلام تصریح کردند: باید احترام این ایام رعایت گردد.

کد خبر 6063936

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟