Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم - ایرنا - صدها ایتالیایی روز چهارشنبه با تجمع مقابل پارلمان این کشور، اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی ها در غزه و انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از رم، معترضان ضمن محکوم کردن سکوت رسانه های غربی خواستار موضع گیری قاطع پارلمان ایتالیا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار بی رحمانه فلسطینیان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تظاهرکنندگان با شعار 'اسرائیل قاتل است' و 'فلسطین آزاد باید گردد' خواستار پایان تبعیض نژادی در فلسطین اشغالی شدند. این در حالی است که دولت ایتالیا همچنان سردرگم خروج از بن بست سیاسی است و موضعی در قبال جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اتخاذ نکرده است.
«انجلینو الفانو» وزیر امورخارجه ایتالیا از کشتار فلسطینی ها به دست نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه ابراز نگرانی عمیق کرده و روز دوشنبه در بیانیه ای به منظور مداوای مجروحان درگیری میان نیروهای رژیم صهیونیستی و فلسطینیان معترض در نوار غزه،خواستار خویشتنداری دو طرف شد.
در عین حال هزاران ایتالیایی و فلسطینیان مقیم این کشور روز شنبه در هفتادمین سالگرد 'روز نکبت' علیه رژیم غاصب صهیونیستی و برای آزادی ملت فلسطین، در شهرهای رم و میلان راهپیمایی کردند.
تظاهرکنندگان با حمل پرچم های فلسطین و شعار نوشته های ضد اسرائیلی خواستار آزادی غزه و زندانیان سیاسی فلسطینی شدند. معترضان اعلام کردند که علیه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس به میدان آمده و در کنار مردم غزه هستند تا به جوانان اروپایی و جهانیان بگویند که فلسطین وجود دارد و به حیات خود ادامه می دهد.
نظامیان صهیونیست روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه ، راهپیمایی مردم غزه را در هفتادمین سالگرد «روز نکبت» (پایه ریزی رژیم صهیونیستی در فلسطین) و در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی به خاک خون کشیدند که در جریان آن 62 تن شهید و حدود سه هزار نفر زخمی شدند.
اروپام**461*شبس*1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تظاهرات ضد صهيونيستي پارلمان ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با وجودِ جمع آوریِ چادرهایِ دانشجویانِ معترض در نیویورک، صد‌ها دانشجو، دیشب در خارج از محوطه دانشگاه تجمع کردند.

معترضان؛ ضمن تاکید بر لزومِ قطع رابطه دانشگاه با رژیم صهیونیستی، آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

پلیس و نیرو‌های امنیتی در دو هفته اخیر، دستکم دو هزار و ۳۰۰ دانشجو و استاد را بازداشت کرده اند.

پلیسِ نیویورک پنجشنبه در حالی که دانشجویان در خواب بودند به چادر‌های آنها حمله و ضمن جمع آوری این چادرها؛ شماری از آنها را بازداشت کرد.

در تجمع دیشب دانشجویان این دانشگاه، شماری از یهودیان نیز حضور داشتند.

در حمله هفته گذشته پلیس به دانشگاه کلمبیا اعلام شد: پلیس از گلوله های جنگی استفاده کرده است.

پس از واکنش‌ها به این اقدام، پلیس اعلام کرد: شلیک گلوله‌های جنگی؛ ناخواسته بوده است.

شماری از دانشجویانِ دانشگاه پرینستون هم در اعتراض به همکاریِ این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

در دانشگاهِ پنسیلوانیا هم اعتراضات دانشجویی ادامه دارد.

در مؤسسه فناوری ماساچوست آمریکا؛ محل تحصن دانشجویان، حصار فلزی، قرار داده شده و پرچم‌های رژیم صهیونیستی، نصب شده تا وانمود شود محل تحصن طرفداران این رژیم است.

پس از آن که برخی دانشگاههای آمریکا از جمله کلمبیا اعلام کردند دانشجویان شرکت کننده در اعتراض را از تحصیل تعلیق می‌کنند دولت یمن اعلام کرد به این دانشجویان تسهیلاتی برای تحصیل از جمله در دانشگاه صنعا اختصاص می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد