Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با مصوبه هیات دولت، صندوق حمایت از مدارس غیردولتی امسال برای نخستین بار پرداخت بخشی از حق بیمه معلمان مدارس غیردولتی را تقبل کرده است.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، مجتبی زینی وند شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس افزود: قانون در حوزه مشارکتهای مردمی و مدارس غیردولتی، یکسری وظایف دو جانبه را مشخص کرده است که هم اینک تنها موسسان مدارس غیرانتفاعی وظایف خود را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش وپرورش اظهار داشت: نظارت بر کار این گونه مدارس زیاد است و قطعا اگر این روند دو سویه شود و پشتیبانی سخت افزاری، فضای آموزشی و... نیز از بخش خصوصی در این حوزه صورت گیرد کیفیت نظام آموزشی ارتقا می یابد. زینی وند با بیان این که از سال 92 تاکنون تعامل و تسهیل گری با موسسان مدارس غیردولتی در دستور کار دولت قرار گرفته است، بیان کرد: استقبال مردم برای ثبت نام در مدارس غیردولتی مهر تاییدی از سوی آنها بر فرایند تربیت، آموزش و فعالیت مدارس غیرانتفاعی است. وی در عین حال گفت: وضعیت فضاهای آموزشی مدارس غیرانتفاعی در کشور با استانداردهای روز فاصله زیادی دارد. معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه بر تشکیل کارگروهی برای بررسی موانع و مشکلات مدارس غیردولتی در استان فارس تاکید کرد. زینی وند همچنین بر واگذاری زمین هایی با کاربری آموزشی به موسسان مدارس غیردولتی در استان تاکید کرد و گفت: بستر قانونی این اقدام نیز دو ماه پیش در هیات دولت ایجاد شده است. 
برچسب ها: مدارس غیردولتی ، معاون وزیر آموزش و پرورش ، بیمه معلمان

منبع: خرداد

کلیدواژه: مدارس غیردولتی معاون وزیر آموزش و پرورش بیمه معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه  و نماینده مردهم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در بودجه کشور ۲۴۰ همت یا ۲۴۰ هزارمیلیارد تومان بودجه برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شد.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: امسال در وزارت آموزش  و پرورش مجوز به کارگیری افراد بازنشسته تا ۲۴ ساعت در هفته هم داده شد تا این معلمان به کمک فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی جدید به جمع معلمان آموزش و پرورش اضافه شوند.

حاجی بابایی افزود: در کنار به کارگیری این افراد، معلمان پیش دبستانی و مدارس غیر انتفاعی، افراد شاغل در طرح‌های مختلف آموزش و پرورش هم که در آزمون استخدامی نمره قبولی را کسب نکرده اند، هم در قالب معلمان حق التدریس به کار گرفته می‌شوند تا همه کلاس‌های درس دارای معلم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان