Web Analytics Made Easy - Statcounter

گارسیا به بازیکنانش بابت عملکرد خوبشان در فصل جاری افتخار می‌کند.

طرفداری - رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی المپیک مارسی به باخت تیمش در فینال لیگ اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش سایت رسمی یوفا، گارسیا پس از بازی گفت:

از موقعیت‌هایمان در نیمه اول بهره‌ای نبردیم. اولین موقعیت جدی بازی برای ما بود اما در ادامه اشتباهی مرتکب شدیم که به قیمت یک گل برای ما تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تیمی چون اتلتیکو مادرید نمی‌توانید چنین اشتباهاتی مرتکب شوید و دیدید که پس از همان گل بازی برای ما چقدر سخت شد. اتلتی در نیمه دوم سطح بازی‌اش را بالاتر برد. حسرت آن موقعیتی را می‌خورم که میتروعلو با ضربه سر توپ را به تیرک دروازه کوبید. آن گل ما را به بازی برمی‌گرداند. اتلتیکو مادرید تیم بزرگی است و هیچ دلیلی برای شرمنده بودن از این باخت نداریم.

من بودم که تصمیم گرفتم دیمیتری از ابتدا بازی کند. (پایه در روزهای اخیر مصدوم بود). او یکی از بهترین بازیکنان ماست. حتی زمانی که در فرم چندان خوبی نبود هم پاس معرکه‌ای به جرمین داد. جای خالی‌اش را روی ضربات ایستگاهی آن هم برابر تیمی چون اتلتیکو مادرید احساس کردیم. اتلتی اگر گل بخورد، گاهی روی ضربات ایستگاهی گل می‌خورد. امیدوار بودیم که دیمیتری 100 درصد آماده باشد و امروز صبح هم تست آمادگی از او گرفتیم. دیمیتری نگران بود. حتی نمی‌توانست توپ را شوت کند. او امروز مصدوم نبود و فقط در بهترین فرم آمادگی قرار نداشت. در چنین بازی‌هایی شما باید ریسک کنید.

حسرت گل اول اتلتی را می‌خورم. آن صحنه اصلا صحنه‌ای نبود که به گل منجر شود. در کل معتقدم امسال کاری کردیم که هواداران مارسی به ما افتخار کنند. احترام بخش اعظمی از فرانسه را به دست آوردیم. به بازیکنانم از این بابت افتخار می‌کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس یکی از برجسته‌ترین موضوعات تابستانی برای اتلتیکو مادرید و بارسلونا خواهد بود. اتلتیکو می‌داند که بارسا برای دائمی کردن قرارداد او رقم زیادی پرداخت نخواهد کرد، بنابراین منطقی‌ این است که آنها دوباره او را قرض بدهند ولی اتلتیکو چنین تمایلی ندارد. این در حالی است که بارسا هنوز تصمیمی قطعی در مورد آینده ژوائو نگرفته است.

رقم مدنظر اتلتیکو برای فروش ستاره پرتغالی حدود 60 میلیون یورو است، قیمتی که برای بارسا بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. طبق ادعای آاس، در این شرایط بازگشت فلیکس به اتلتیکو بسیار محتمل است. به یاد داشته باشیم که اتلتیکو مادرید 127 میلیون یورو برای این بازیکن به بنفیکا پرداخت کرده و بنابراین آنها نمی‌خواهند او را ارزان از دست بدهند. بازیکن سابق بنفیکا قبل از انتقال به بارسا تا سال 2029 قراردادش با اتلتیکو را تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس