Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مارسی از ناکامی تیمش متاسف است. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا، سرمربی المپیک مارسی به شکست 3 بر صفر تیمش در فینال لیگ اروپا مقابل اتلتیکومادرید واکنش ناراحت‌کننده‌ای نشان داد. 

او گفت: از موقعیت‌هایمان در نیمه اول بهره‌ای نبردیم. اولین موقعیت جدی بازی برای مارسی بود اما در ادامه اشتباهی مرتکب شدیم که به قیمت یک گل تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تیمی مانند اتلتیکو مادرید نباید چنین اشتباهاتی مرتکب شوید.اتلتیکو در نیمه دوم سطح بازی‌اش را بهبود بخشید. حسرت ضربه‌ای که میتراوغلو به تیرک زد را می‌خورم. آن گل ما را به بازی برمی‌گرداند. اتلتیکو مادرید تیم بزرگی است و هیچ دلیلی برای شرمندگی نداریم.

 او در ادامه افزود: بابت شکل‌گیری گل اول رقیب واقعا ناراحت هستم. آن موقعیت اصلا بوی گل نمی‌داد. هواداران مارسی می‌توانند به ما افتخار کنند. احترام بخش زیادی از فرانسه را به دست آوردیم. به بازیکنانم از این بابت تبریک می‌گویم.

 انتهای پیام/

 

R7879/P1011199/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو

در مهم ترین مقطع فصل، یکی از بازیکنان محبوب دشان و انریکه دچار مصدومیت شده است.

به گزارش طرفداری، لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است