Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:23:21 GMT

تیام چند مشتری دست به نقد عربی دارد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۳۲۶۶

تیام چند مشتری دست به نقد عربی دارد+عکس

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از هت تریک مامه تیام مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال در بازی شب گذشته این تیم برابر ذوب آهن در رقابت های آسیایی رسانه‌های داخلی و همچنین چند رسانه خارجی از عملکرد تیام تمجید کردند.

صفحه توئیتر فوتبال امارات در واکنش نسبت به درخشش تیام نوشت: تیام مهاجم ۲۵ ساله سنگالی مدتی در تمرینات یوونتوس حضور داشت، اما فرصت بازی پیدا نکرد و سپس حضور در چند تیم اروپایی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رسانه اماراتی در ادامه نوشت: تیام اکنون در استقلال بازی می‌کند و فصل خوبی را در این تیم سپری کرده است به ویژه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا. او پس از بازی استقلال مقابل ذوب آهن به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. تیام هزینه زیادی ندارد و به درد تیم‌های لیگ امارات می‌خورد.
بر این اساس شنیده ها حاکی از آن است که تیام چند مشتری دست به نقد عربی دارد که العین والاهلی امارات و دو تیم از قطر مهاجم استقلال را می خواهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال توئیتر تیم های لیگ رسانه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!

به گزارش ورزش سه، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری انجام ندادم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد، بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد، باز خداراشکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!