Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:09:21 GMT

قم| مراسم وداع با ماه شعبان و استقبال از رمضان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۴۰۶۴

قم| مراسم وداع با ماه شعبان و استقبال از رمضان برگزار شد

مراسم وداع با ماه شعبان و استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور و شعر خوانی شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در قم برگزار شد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم زمان با آخرین روز ماه پر خیر و برکت شعبان، مراسم وداع با شعبان المعظم و استقبال از ماه مبارک رمضان در محفل شاه علقمه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم کربلایی ایرج محمدی و حسن عطایی به مدیحه سرایی پرداختند، همچنین شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در این مراسم به شعرخوانی پرداخت.

مصلح از مداحان و شاعران اهل بیت (ع) است که تاکنون اشعاری از وی درباره مدح اهل بیت (ع) به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام صالح پرور در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم بهره گیری از برکات این ماه پرخیر وبرکت گفت: باید از ماه مهمانی خدا برای مقابله با نفس و تمایلات حیوانی و نفسانی بهره گرفت و تلاش کرد تا در راستای رشد و ارتقای معنویت و رضای الهی گام برداریم.

انتهای پیام/ ت

R7854/P1336/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به ۱۵ شوال شهادت حمزه سید الشهدا اظهار کرد: حمزه از حامیان مهم دعوت پیامبر اکرم (ص) بود و گفته‌اند که او حتی در زمانی که هنوز مسلمان نشده بود، از پیامبر (ص) در مقابل آزار مشرکان حمایت می‌کرد.

وی با اشاره به ۱۵ شوال رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی خاطرنشان کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی مشهور به شاه عبدالعظیم و سیدالکریم از سادات حسنی و از راویان حدیث. نسب او با چهار واسطه به امام حسن مجتبی (ع) می‌رسد.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: شیخ صدوق، مجموعه روایات وی را با عنوان جامع اخبار عبدالعظیم گردآوری کرده است. عبدالعظیم حسنی، امام رضا (ع) و امام جواد (ع) را درک کرده و نقل است که ایمان خویش را بر امام هادی (ع) عرضه داشت و در زمان او وفات یافت.

وی اضافه کرد: اول اردیبهشت ماه، روز تولد شهید ابراهیم هادی، پهلوانی از جامعه ورزش و به عنوان نمادی از غیرت جامعه‌ی ورزش ایران اسلامی و پنج هزار شهید ورزشکاری است که مدالشان پلاکشان شد.

مصلح تاکید کرد: همچنین تقدیم ۱۰۰ شهید مدافع حرم در سال‌های اخیر نشان از این دارد که جوانان ورزشکار ایران اسلامی از شهدای دفاع مقدس الگو می‌گیرند و فرهنگ پهلوانی، ایثار و شهادت هنوز در کشور زنده و بالنده است.

وی افزود: پایبندی ورزشکاران و مدیران ورزشی به مسائل دینی و حضور جهادی چهره‌ها در میادین، تأثیر معنوی زیادی بر افراد مستعد دارد.

امام جمعه دشتستان گفت: در گذشته محیط ورزشی ما همیشه به نام خدا و ائمه معصومین و جنبه‌های دینی و اخلاقی آراسته بود؛ اما غربی‌ها سعی کردند همراه با ورزش‌های جدید، فرهنگ خود را نیز وارد کنند که باید ضمن فراگیری و پیشرفت در ورزش‌های جدید، فرهنگ خود را غالب کنیم و نگذاریم ورزش به پلی برای ورود فرهنگ غربی تبدیل شود.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود. هویت سپاه ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی، قوام می‌یابد.

مصلح ادامه داد: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهم‌ترین رکن آن را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به عملیات مقتدرانه و غرورآفرین وعده صادق گفت: وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم غاصب و جعلی صهیونیست محقق شد و ایمان و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یوم الله دیگری در تاریخ پر افتخار ملت ایران ثبت کرد.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و ضربه محکمی بر پیکره مستکبران وارد کرد افزود: این حملات روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید و جهان را به رهایی فلسطین و سقوط اسرائیل بیش از پیش، امیدوار کرد.

وی اظهار کرد: درود به ملت مؤمن و شجاع و فرزندان افتخارآفرین آنها در نیروهای مسلح که سالهاست در میدان ستیز با جبهه استکبار جهانی نقش آفرینند و ملجا مظلومان و مستضعفان عالم شدند.

مصلح با تقدیر از نیروی انتظامی بابت اجرای طرح نور ادامه داد: امید است این طرح تا برقراری کامل امنیت اجتماعی اخلاقی با قوت و قدرت تداوم یابد و مردم شریف و فهیم شهرستان همچنان همه گونه همکاری با عزیزان نیروی انتظامی داشته باشند.

کد خبر 6082416

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • پرویز داوودی معاون اول دولت نهم دار فانی را وداع گفت
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز