Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:00:23 GMT

انتخابات خانه پرستار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۴۱۷۷

انتخابات خانه پرستار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق ۲۱ اساسنامه خانه پرستار، کنگره عادی و فوق العاده خانه پرستار در محل تالار فردوسی، برگزارشد.

در ابتدای این مراسم، محمد شریفی مقدم دبیرکل خانه پرستار با عنوان این مطلب که خانه پرستار از سال ۸۱ مجوز فعالیت خودش را از وزارت کشور گرفته است، به تشکیل شعب استانی خانه پرستار در ۸ استان، اشاره کرد و افزود: پرستاران به عنوان گروهی که بیشترین خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می دهند، در صف اول نظام سلامت قرار دارند و به عنوان بزرگترین گروه در نظام سلامت تلقی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خانه پرستار در ۱۶ سال فعالیت خودش همواره سیاست نقادانه و کارشناسانه به حوزه سلامت داشته است.

در ادامه، مجمع عمومی خانه پرستار سه نفر از اعضا را به عنوان رئیس و نائب رئیس و منشی هیئت رئیسه سنی انتخاب کرده و سپس مراسم با قرائت اساسنامه و مرامنامه پیشنهادی توسط دبیرکل با تایید حاضرین در مجمع به تصویب رسید.

در ادامه کاندیدهای شورای مرکزی و بازرسین هر کدام به مدت ۵ دقیقه به معرفی خود پرداخته و در انتها رای گیری با برگه های رای در حضور نماینده وزارت کشور برگزار گردید.

پس مراسم رای گیری شمارش ارا انجام شد و در انتها آرای ماخود با ترکیب ذیل به تایید رسید.

محمد شریفی مقدم، محمود عمیدی، ویدا پرویزی، نسرین قاری، اکرم نعمتی، حامد عنایتی و محمد نظری اشتهاردی به عنوان اعضای اصلی و ارسلان سیدی، ابوالقاسم زرنوشه، صفیه رشیدی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در رای گیری برای انتخاب بازرسین، کریم عابدینی ، جواد توکلی و سید فاطمه بحرینی به عنوان اعضای اصلی بازرس و مهدی ایرانی، علی درونکلایی به عنوان اعضای علی البدل بازرس انتخاب شدند.

کد خبر 4299134 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستار خانه پرستار وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو دارو سرطان تعرفه های پزشکی سازمان نظام پزشکی دیابت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علی اصغر پیوندی ژنتیک افسردگی بیماری های قلبی و عروقی پزشکان کمیسیون بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای انتخاب ۲۹۰ نفر نماینده مجلس شورای اسلامی از ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار شد.

حضور بیش از ۲۵ میلیون شرکت‌کننده، آمار مشارکت بیش از ۴۱ درصد در انتخابات را رقم زد. با این حال، کار انتخاب نهایی در ۲۱ حوزه به دور دوم کشیده شد تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده، در مرحله دوم انتخابات و در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ١۴٠٣ مشخص شود.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، حدود ۱۵ هزار نامزد با یکدیگر رقابت کردند و در مرحله دوم انتخابات، فقط ۹۰ داوطلب از سراسر کشور برای کسب ۴۵ کرسی حضور دارند. از این ٩٠ نفر، ۳٢ نفر متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هستند.

همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول، خبرگزاری مهر برای کمک به انتخاب شایسته و کارآمد، پویشی تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» راه‌اندازی کرد.

این پویش سراسری، با حضور «محمدتقی شاهچراغی» رییس ستاد انتخابات کشور و «محمدمهدی رحمتی» مدیرعامل خبرگزاری مهر در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران رونمایی شد.

در این پویش که به همت خبرگزاری مهر و در آستانه آغاز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد، همه نامزدها می‌توانستند از طریق یک لینک که با پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شد، مراحل ثبت نام خود را انجام داده و از تبلیغات رایگان در این پویش بهره ببرند.

از میان ١۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات، راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار ۵ نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. در ادامه، اسامی منتخبین و راه یافتگان به دور دوم که به پویش خبرگزاری مهر پیوسته بودند را در قالب دو جدول از نگاه خواهید گذراند.

ردیف استان حوزه انتخابیه نماینده وضعیت
۱ آذربایجان غربی ارومیه سید سلمان ذاکر تأیید
۲ البرز کرج، اشتهارد و فردیس علیرضا عباسی تأیید
۳ ایلام ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و مهران فریدون همتی تأیید
۴ بوشهر دشتستان ابراهیم رضایی تایی
۵ خوزستان بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی امیرحیات مقدم تأیید
۶ خوزستان شادگان هاشم خنفری تأیید
۷ خوزستان ایذه و باغملک فرشاد ابراهیم پور تأیید
۸ خوزستان دشت آزادگان و هویزه مجید داغری تأیید
۹ خوزستان شوش محمد کعب تأیید
۱۰ کرمانشاه کنگاور، صحنه و هرسین وحید امیری تأیید
۱۱ لرستان کوهدشت و رومشکان علی امامی راد تأیید
۱۲ لرستان دورود و ازنا روح الله لک علی آبادی تأیید
۱۳ مازندران بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده تأیید
۱۴ مرکزی اراک، کمیجان و خنداب نادر قلی ابراهیمی تأیید
۱۵ یزد یزد، اشکذر و بخش ندوشن و دهستان سورک محمدصالح جوکار تأیید
۱۶ یزد مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد محمدرضا صباغیان تأیید

پنج نفر از شرکت کنندگان در پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» نیز به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

ردیف استان حوزه انتخابیه نماینده وضعیت
۱ خوزستان آبادان سید محمد مولوی دور دوم
۲ کرمانشاه کرمانشاه جهانبخش امینی دور دوم
۳ تهران تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیژن نوباوه وطن دور دوم
۴ تهران تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس غلامحسین رضوانی دور دوم
۵ کرج کرج، اشتهارد و فردیس مصطفی سعیدی سیرائی دور دوم


اکنون خبرگزاری مهر قصد دارد در امتداد پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» با پنج نفر مذکور مصاحبه ویژه صورت بدهد و زمینه آشنایی هر چه بهتر مردم با آن‌ها را فراهم آورد.

کد خبر 6078617 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • محمد نصرتی و محمد عسگری جانشینان موقت پاکو خمز
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)
  • برپایی مراسم عید دیدنی محمد خاتمی بعد از اتمام نوروز
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد + گزارش تصویری