Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سومین مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اقشار مختلف مردم در مهدیه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، شامگاه (26 اردیبهشت ماه) سومین مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اقشار مختلف مردم در مهدیه اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاری این مراسم استاد عبدالحسن محمدپور از چهره های برتر قرآنی استان، با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ابتهال خوانی سید کریم موسوی و مداحی شهروز حبیبی بخش های مختلف این برنامه معنوی بود.

 

در این مراسم معنوی از چهره های قرآنی برتر سال نیز تجلیل شد.

 

این ویژه برنامه به همت شورای اسلامی شهر اردبیل و شهرداری اردبیل با همکاری دستگاه های فرهنگی استان برگزار شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام دولت ماه رمضان مساجد مجلس فلسطین کانون های مساجد انتقال سفارت آمریکا به قدس مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان چهره های قرآنی شهرداری اردبیل تجلیل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این مراسم با بیان اینکه والدین مهمترین و بهترین الگو در همه مسائل به ویژه امور دینی و اعتقادات برای فرزندان هستند، بر لزوم توجه به این موضوع و رعایت دقیق احکام دینی توسط اولیاء تأکید کرد.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این آئین ضمن تبریک این روز و جشن شروع عبادت دانش آموزان دختر مدارس سرفاریاب ، این روز را عید بزرگ برای آنان عنوان کرد و گفت: از این زمان به بعد در انجام تکالیف دینی و واجبات و محرمات بخصوص فریضه نماز، روزه و دیگر عبادات، مسئولیت شما دانش آموزان به سن تکلیف رسیده، با پدر و مادر، معلمان و بزرگترها، برابر است.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با اشاره به تشدید آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف، از والدین خواست تا با رفتار و اعمال درست خود این نونهالان را در مسیر عبادت و بندگی همراهی و حمایت کنند تا از گزند این آسیب ها در امان بمانند.

در پایان این مراسم دانش آموزان اولین نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب اقامه کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد