Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پژوهش و تولید علم در حوزه روابط عمومی ها را یک امر ضروری و مهم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مجیدجوادیان زاده روز گذشته (26 اردیبهشت) در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد و رونمایی از کتاب مدیریت ارتباطات بحران تاکید کرد:با جدی گرفتن مبحث آموزش و نظریه پردازی در حوزه روابط عمومی می توان این امید را داشت که روابط عمومی ها به جایگاه واقعی و شایسته خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد با شورای هماهنگی روابط عمومی ها با برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی درراستای کارآمدی روابط عمومی های استان یزد همکاری نماید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه یکی از مشکلات روابط عمومی های استان یزد را عدم شناخت از کارکرد و پتانسیل رسانه ها دانست.

 

به گفته جوادیان زاده عدم شناخت روابط عمومی ها از حوزه رسانه ها نیز باعث شده قدم های توسعه ای و بعضا تنش های که استان با ان مواجه است با اختلال هایی مواجه شود.

 

به اعتقاد وی ارتباط مثمرثمر با رسانه ها می تواند در حل و فصل مشکلات و از همه مهمتر مباحث مهمی که استان یزد در حوزه تنش های آبی،میراث جهانی یزد و حوزه صنعت با آن روبرو است در مسیر درست و روشنی هدایت کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین نقش رسانه های درآرامش و امید آفرینی به مردم مهم و ضروری عنوان کرد و گفت:بیش از پیش نیازمند جریان صحیح اطلاعات هستیم.

 

در این نشست نیز اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد به برخی پیشنهادات و برنامه های این شورا برای ارتقاء روابط عمومی های استان پرداختند و در پایان برنامه از کتاب ارتباطات مدیرت بحران که به کوشش امیرترقی نژاد تهیه و تدوین شده است رونمایی بعمل آمد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام دولت ماه رمضان مساجد مجلس فلسطین کانون های مساجد انتقال سفارت آمریکا به قدس شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد

محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه - دوم اردیبهشت - در نشست اعضای شورای معماری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: فردا روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معماری است و این جلسه را به استقبال این روز برگزار کردیم.

وی افزود: ما بیشتر طبقه‌بندی‌های تاریخی و تفاوت‌های اصلی را با معماری نشان می‌دهیم. دوره ایلخانی با سلجوقی و دوره‌های قبل و بعد آن متفاوت است. احیای میراث تمدنی و کهن و افق‌گشایی جدید برای تمدن نوین اسلامی را در تجدد «هنر معماری» باید پیدا می‌کردیم.

اسماعیلی اظهار داشت: امروز محور عمده سبک زندگی، معماری است. در زندگی، منازل و مدارس، شکل معماری و نوع ساخت و ساز‌ها برای ما فضای زیست جدیدی فراهم کرده که با فضای زیست مطلوب فاصله دارد. این به دلیل فاصله گرفتن هنر معماری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه ما دغدغه تمدنی و سبک زندگی داریم. سبک زندگی عفیفانه محل گفتگو است. یکی از فضا‌های زیست عفیفانه، از هنر معماری عبور می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سندملی معماری و شهرسازی به شورای هنر ارجاع شده است و این سند آماده ارائه به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی است و جشنواره معماری فجر طبق سند پیش‌بینی شده در این سند اضافه می‌شود که از امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد